Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #1 Skrevet 1. mars 2015 Synes dere casakaos fortjente den? Anonymous poster hash: 69bf6...fd4
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #2 Skrevet 1. mars 2015 Nei. Hun fortjener et foreldrekurs. Anonymous poster hash: b81a2...0a3
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #3 Skrevet 1. mars 2015 Så hun fikk den?? Det fortjener hun, fordi hun viser en litt mere ordentlig side av småbarnsmivet. Viser hvor bomba det kan være enkelte dager, viser at en ikke må bo i et møbelkatalog hus.. Alle har sider en ikke er så stolt over, hun viser dem frem. De andre rosabloggermammaene har jeg ingenting til overs for. De skaper bare enda dårligere selvbilde til slitne mammaer. Jeg kjenner ei som har det veldig rotete i heimen sin, men på bilder og snaper, der ser det såååååå flotters ut. Det blir for domt. Jeg har til og med vært der flere ganger når glam snapper har blitt lagt ut. Det ser shainet ut, men 2 cm lengre birt er det kaos. Anonymous poster hash: 5d94f...4c7
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #4 Skrevet 1. mars 2015 Nei. Hun fortjener et foreldrekurs. Anonymous poster hash: b81a2...0a3 Jeg er egentlig litt enig i det! Syns det blir litt overdreven kaotisk og rotete skildring av hverdagen.. Jeg er ingen fan av rosabloggerne hvor alt er på stell til en hver tid - men dette syns jeg blir helt på kanten andre veien!! Det høres jo ut som om det bare er et slit og et mas med barna... og de er jo forholdsvis store også! Anonymous poster hash: 9fd00...215
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #5 Skrevet 1. mars 2015 Jeg blir helt stressa av å lese bloggen hennes. Alt hun skriver om er unger som maser, sutrer, søler, ikke hører etter, spiser middag under bordet, roter etc... Dette er da virkelig IKKE mammalivet?!?!? Ja det kan være kaos nå og da, men hun får det til å høres ut som det er det eneste de har. Er jo ingen inspirasjon å finne i bloggen hennes. Sluttet å lese den for et år siden, så kan jo hende hun har fornyet seg i det siste. Hvis ikke synes jeg synd på ungene som snart er skolealder og hvor klassekameratene uhemmet kan lese om hvor totalt uoppdragne (som jeg faktisk ikke tror de er, men som hun får dem til å fremstå) barn de er... Sikker kjempegøy... Anonymous poster hash: ce952...647
Gjest Sommerfuggel Skrevet 1. mars 2015 #6 Skrevet 1. mars 2015 Tråden er moderert grunnet krenkende utsagn. Sommerfuggel i vinterland Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #7 Skrevet 5. januar 2016 Denne tråden kom på bloggen.. Anonymous poster hash: 61760...a93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå