Gå til innhold

Hva har dere som søndagskos?


Anbefalte innlegg

Skrevet

:-)

 

Anonymous poster hash: cb8bf...fb0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres trasig ut å ikke kunne kose seg på en søndag.

 

Anonymous poster hash: cb8bf...fb0

Skrevet

Hjemmelaga knekkebrød med bremykt og gulost, pluss en kopp te blir det her:)

 

Anonymous poster hash: e43ab...fe4

Skrevet

Jeg skal ha chips og dip, kanskje et glass med brus.

 

Anonymous poster hash: f537a...e80

Skrevet

Tidlig påskemarsipan :)

 

Anonymous poster hash: 392ae...47c

Skrevet

Her inne er det jo kos hver dag. Da er det jo ikke stas med fredagskos lenger:)

Men akkurat i dag har vi rester fra lørdagskosen så da ble det ost og kjeks og vin:)

 

Anonymous poster hash: c7743...3f0

Skrevet

Nystekte hjemmelagde knekkebrød med ost og tomat. Og kanskje et glass Pepsimax

 

Anonymous poster hash: 29da0...4f5

Skrevet

Selvfølgelig koser jeg meg hver dag! Nitrist liv om en ikke koser seg..

 

I dag blir det en kopp te.

 

Anonymous poster hash: cc6d7...7f7

Skrevet

Selvfølgelig koser jeg meg hver dag! Nitrist liv om en ikke koser seg..

I dag blir det en kopp te.Anonymous poster hash: cc6d7...7f7

man trenger jo ikke spise noe/ drikke noe for å kose seg. Og siden det alltid er det som er spørsmålet, svarte jeg ingenting.

Skrevet

En kopp te ? Er d innafor kose seg? Tar en bit sjokolade jeg;)

 

Anonymous poster hash: 20aae...649

Skrevet

Ble ikke dessert etter middag i går så da tar vi den til kvelds i dag :hjemmelaget sjokoladefondant og vaniljeis :)

 

Anonymous poster hash: 9828c...200

Skrevet

Ingen som fristet oss her så nå henta mannen takaway sushi og vi

skal kose oss med sushi og ei kald flaske hvitvin til Robinsonekspedisjonen :-D

 

Anonymous poster hash: cb8bf...fb0

Skrevet

Jeg pleier å plukke kukkosten av forhuden til mannen :) Legger ett og et flak i munnen mens han filmer det og legger det ut på kukost.no. Der bør dere ta turen :) Etterpå graver jeg ut litt cottace cheese av hufsa. Mannen pleier å ha det på nistepakka på jobb. En gang stjal kollegaen til mannen nista hans. Hihi :) Han sa til mannen at det smakte godt. Så nå tar mannen med niste til hele arbeidsplassen :)



Anonymous poster hash: 19178...a6e
Skrevet

Høres trasig ut å ikke kunne kose seg på en søndag.

 

Anonymous poster hash: cb8bf...fb0

Går an å kose seg uten mat...Tenk på det.

Du lager jo disse trådene hver dag!

 

 

 

Anonymous poster hash: c754b...3f6

Skrevet

I dag har jeg bestilt pizza

 

Anonymous poster hash: 0e8aa...45d

Skrevet

Jeg pleier å plukke kukkosten av forhuden til mannen :) Legger ett og et flak i munnen mens han filmer det og legger det ut på kukost.no. Der bør dere ta turen :) Etterpå graver jeg ut litt cottace cheese av hufsa. Mannen pleier å ha det på nistepakka på jobb. En gang stjal kollegaen til mannen nista hans. Hihi :) Han sa til mannen at det smakte godt. Så nå tar mannen med niste til hele arbeidsplassen :)Anonymous poster hash: 19178...a6e

ikke noe gale med fantasien hos deg nei, æsj :o

 

Anonymous poster hash: 9828c...200

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...