Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #3 Skrevet 1. mars 2015 Høres trasig ut å ikke kunne kose seg på en søndag. Anonymous poster hash: cb8bf...fb0
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #4 Skrevet 1. mars 2015 Hjemmelaga knekkebrød med bremykt og gulost, pluss en kopp te blir det her:) Anonymous poster hash: e43ab...fe4
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #5 Skrevet 1. mars 2015 Jeg skal ha chips og dip, kanskje et glass med brus. Anonymous poster hash: f537a...e80
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #6 Skrevet 1. mars 2015 Tidlig påskemarsipan Anonymous poster hash: 392ae...47c
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #7 Skrevet 1. mars 2015 Her inne er det jo kos hver dag. Da er det jo ikke stas med fredagskos lenger:) Men akkurat i dag har vi rester fra lørdagskosen så da ble det ost og kjeks og vin:) Anonymous poster hash: c7743...3f0
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #8 Skrevet 1. mars 2015 Nystekte hjemmelagde knekkebrød med ost og tomat. Og kanskje et glass Pepsimax Anonymous poster hash: 29da0...4f5
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #9 Skrevet 1. mars 2015 Selvfølgelig koser jeg meg hver dag! Nitrist liv om en ikke koser seg.. I dag blir det en kopp te. Anonymous poster hash: cc6d7...7f7
Mamalarma Skrevet 1. mars 2015 #10 Skrevet 1. mars 2015 Selvfølgelig koser jeg meg hver dag! Nitrist liv om en ikke koser seg.. I dag blir det en kopp te.Anonymous poster hash: cc6d7...7f7 man trenger jo ikke spise noe/ drikke noe for å kose seg. Og siden det alltid er det som er spørsmålet, svarte jeg ingenting.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #11 Skrevet 1. mars 2015 En kopp te ? Er d innafor kose seg? Tar en bit sjokolade jeg;) Anonymous poster hash: 20aae...649
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #12 Skrevet 1. mars 2015 Ble ikke dessert etter middag i går så da tar vi den til kvelds i dag :hjemmelaget sjokoladefondant og vaniljeis Anonymous poster hash: 9828c...200
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #13 Skrevet 1. mars 2015 Ingen som fristet oss her så nå henta mannen takaway sushi og vi skal kose oss med sushi og ei kald flaske hvitvin til Robinsonekspedisjonen :-D Anonymous poster hash: cb8bf...fb0
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #14 Skrevet 1. mars 2015 Jeg pleier å plukke kukkosten av forhuden til mannen Legger ett og et flak i munnen mens han filmer det og legger det ut på kukost.no. Der bør dere ta turen Etterpå graver jeg ut litt cottace cheese av hufsa. Mannen pleier å ha det på nistepakka på jobb. En gang stjal kollegaen til mannen nista hans. Hihi Han sa til mannen at det smakte godt. Så nå tar mannen med niste til hele arbeidsplassen Anonymous poster hash: 19178...a6e
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #15 Skrevet 1. mars 2015 Høres trasig ut å ikke kunne kose seg på en søndag. Anonymous poster hash: cb8bf...fb0 Går an å kose seg uten mat...Tenk på det. Du lager jo disse trådene hver dag! Anonymous poster hash: c754b...3f6
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #16 Skrevet 1. mars 2015 I dag har jeg bestilt pizza Anonymous poster hash: 0e8aa...45d
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #17 Skrevet 2. mars 2015 Jeg pleier å plukke kukkosten av forhuden til mannen Legger ett og et flak i munnen mens han filmer det og legger det ut på kukost.no. Der bør dere ta turen Etterpå graver jeg ut litt cottace cheese av hufsa. Mannen pleier å ha det på nistepakka på jobb. En gang stjal kollegaen til mannen nista hans. Hihi Han sa til mannen at det smakte godt. Så nå tar mannen med niste til hele arbeidsplassen Anonymous poster hash: 19178...a6e ikke noe gale med fantasien hos deg nei, æsj Anonymous poster hash: 9828c...200
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå