Gå til innhold

Vårklær!! :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke coole sneakers og jakke bør jeg kjøpe meg til våren?

Har en ganske laidback "sporty" stil. men er over 40 år :o 

 

Går med mye pene bluser over skinny sorte jeans/bukser.

 

Takker veldig for tips



Anonymous poster hash: d30b3...8cc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

New balance + et (eller 5) par converse!! Funker alltid!

Skrevet

Converse når man er over 40 ? :o 

Sjekker ut New balance :) 

 

Jakke da??? :) 

 

HI



Anonymous poster hash: d30b3...8cc
Skrevet

Converse når man er over 40 ? :o Sjekker ut New balance :)  Jakke da??? :)  HI Anonymous poster hash: d30b3...8cc

Kommer vel an på hvem du spør.. Men hvis du spør meg kan du ha converse så lenge du vil ;)

 

Jakke? En kul skinnjakke funker alltid.. Eventuelt en dongerijakke!

Til de litt finere anledninger er en klassisk trenchcoat alltid greit

 

Anonymous poster hash: f87fb...5e3

Skrevet

Converse når man er over 40 ? :o Sjekker ut New balance :)  Jakke da??? :)  HI Anonymous poster hash: d30b3...8cc

Litt enig i den... Converse kan være kult d, men de er harde og flate...

 

Jeg og alle mine venninner (rundt 40) sverger til sneakersene fra Softwalk (eller er d Softwalkers?)!! De er superbehagelige, kjempefine og kommer i mange farger. Har tre par selv! Eurosko har dem.

Skal ha meg en ny farge, eller to, til våren ;)

 

Anonymous poster hash: fc30f...9ba

Skrevet

...glemte å svare på jakke...

 

Jeg er litt svak for disse "Chanel"-jakkene, men har ikke funnet 'the one' i år, ennå... ;)

En tynn dunjakke er godt. Mange av de tynne vårparkasane er fine. Og 3/4-jakke fra f.x. Stormberg, allværs.y

 

Anonymous poster hash: fc30f...9ba

Skrevet

 

Converse når man er over 40 ? :o Sjekker ut New balance :)  Jakke da??? :)  HI Anonymous poster hash: d30b3...8cc

Litt enig i den... Converse kan være kult d, men de er harde og flate...

 

Jeg og alle mine venninner (rundt 40) sverger til sneakersene fra Softwalk (eller er d Softwalkers?)!! De er superbehagelige, kjempefine og kommer i mange farger. Har tre par selv! Eurosko har dem.

Skal ha meg en ny farge, eller to, til våren ;)

 

Anonymous poster hash: fc30f...9ba

 

 

Ja de så gode ut, men hadde ikke så stort utvalg på nettsiden. 

Har du link til de jakkene? 

Jeg har dongrijakke jeg bruker mye :) :) 

 

Takk for tips

 

HI

 

Anonymous poster hash: d30b3...8cc

Skrevet

Alle kjedene har av parkasene og dunjakkene vil jeg ro :)

Cubus hadde av de Chanel-jakkene ifjor, tror også flere kjeder har de, men kommer kanskje mer utover våren.

Den klassiske trenchcoaten er jo også fin, vurderer å kjøpe meg en i marine :)

 

Anonymous poster hash: fc30f...9ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...