Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #1 Skrevet 1. mars 2015 Hvilke coole sneakers og jakke bør jeg kjøpe meg til våren? Har en ganske laidback "sporty" stil. men er over 40 år Går med mye pene bluser over skinny sorte jeans/bukser. Takker veldig for tips Anonymous poster hash: d30b3...8cc
Puppen og lillemor Skrevet 1. mars 2015 #2 Skrevet 1. mars 2015 New balance + et (eller 5) par converse!! Funker alltid!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #3 Skrevet 1. mars 2015 Converse når man er over 40 ? Sjekker ut New balance Jakke da??? HI Anonymous poster hash: d30b3...8cc
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #4 Skrevet 1. mars 2015 Converse når man er over 40 ? Sjekker ut New balance Jakke da??? HI Anonymous poster hash: d30b3...8cc Kommer vel an på hvem du spør.. Men hvis du spør meg kan du ha converse så lenge du vil Jakke? En kul skinnjakke funker alltid.. Eventuelt en dongerijakke! Til de litt finere anledninger er en klassisk trenchcoat alltid greit Anonymous poster hash: f87fb...5e3
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #5 Skrevet 1. mars 2015 Converse når man er over 40 ? Sjekker ut New balance Jakke da??? HI Anonymous poster hash: d30b3...8cc Litt enig i den... Converse kan være kult d, men de er harde og flate... Jeg og alle mine venninner (rundt 40) sverger til sneakersene fra Softwalk (eller er d Softwalkers?)!! De er superbehagelige, kjempefine og kommer i mange farger. Har tre par selv! Eurosko har dem. Skal ha meg en ny farge, eller to, til våren Anonymous poster hash: fc30f...9ba
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #6 Skrevet 1. mars 2015 ...glemte å svare på jakke... Jeg er litt svak for disse "Chanel"-jakkene, men har ikke funnet 'the one' i år, ennå... En tynn dunjakke er godt. Mange av de tynne vårparkasane er fine. Og 3/4-jakke fra f.x. Stormberg, allværs.y Anonymous poster hash: fc30f...9ba
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #7 Skrevet 1. mars 2015 Converse når man er over 40 ? Sjekker ut New balance Jakke da??? HI Anonymous poster hash: d30b3...8cc Litt enig i den... Converse kan være kult d, men de er harde og flate... Jeg og alle mine venninner (rundt 40) sverger til sneakersene fra Softwalk (eller er d Softwalkers?)!! De er superbehagelige, kjempefine og kommer i mange farger. Har tre par selv! Eurosko har dem. Skal ha meg en ny farge, eller to, til våren Anonymous poster hash: fc30f...9ba Ja de så gode ut, men hadde ikke så stort utvalg på nettsiden. Har du link til de jakkene? Jeg har dongrijakke jeg bruker mye :) Takk for tips HI Anonymous poster hash: d30b3...8cc
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #8 Skrevet 1. mars 2015 Alle kjedene har av parkasene og dunjakkene vil jeg ro Cubus hadde av de Chanel-jakkene ifjor, tror også flere kjeder har de, men kommer kanskje mer utover våren. Den klassiske trenchcoaten er jo også fin, vurderer å kjøpe meg en i marine Anonymous poster hash: fc30f...9ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå