Gå til innhold

Mulig å bli gravid...?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis han kom borti meg og jeg på en eller annen måte klarte å få sæden inn i meg etterpå (førte inn selv)? 

Det var ikke så mye men litt. Vi prøver å få barn, hadde EL ca den tiden og han var så uheldig og kom før han skulle komme i meg.. 

 

Fikk svært ømme bryst etter det, vet ikke om det er tegn på graviditet. er ca 6 dager siden nå.



Anonymous poster hash: 228ae...2f7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liten sjanse, men d ER mulig, da d kun trengs EN sædcelle...

 

Anonymous poster hash: ce3da...8b8

Skrevet

Ja men regner med det er ganske liten sjanse da? hørte sæd dør så fort de får kontakt med hud feks?



Anonymous poster hash: 228ae...2f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...