Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #1 Skrevet 1. mars 2015 Hvis han kom borti meg og jeg på en eller annen måte klarte å få sæden inn i meg etterpå (førte inn selv)? Det var ikke så mye men litt. Vi prøver å få barn, hadde EL ca den tiden og han var så uheldig og kom før han skulle komme i meg.. Fikk svært ømme bryst etter det, vet ikke om det er tegn på graviditet. er ca 6 dager siden nå. Anonymous poster hash: 228ae...2f7
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #2 Skrevet 1. mars 2015 Liten sjanse, men d ER mulig, da d kun trengs EN sædcelle... Anonymous poster hash: ce3da...8b8
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #3 Skrevet 1. mars 2015 Ja men regner med det er ganske liten sjanse da? hørte sæd dør så fort de får kontakt med hud feks? Anonymous poster hash: 228ae...2f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå