Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #1 Skrevet 1. mars 2015 Noen som vet ca hvor lang tid behandlingstiden på overgangstønad per i dag ligger på? Og får man etterbetalt fra den dagen man søkte eller for de månedene man har gått uten støtte/ vært meldt som arbeidssøker? Anonymous poster hash: 339a3...20a
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #2 Skrevet 1. mars 2015 dytter litt opp jeg Anonymous poster hash: 339a3...20a
jente_80 Skrevet 1. mars 2015 #3 Skrevet 1. mars 2015 Jeg sendte inn søknad mandag denne uka. Står på min side at saken er gerdig behandlet. Venter på brev i postkassa. Lurer også på om man får fra søknadsdato eller fra den dagen man er innafor reglementet for mottakelse av stønad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå