Gå til innhold

Overgangstønad - behandlingstid?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet ca hvor lang tid behandlingstiden på overgangstønad per i dag ligger på?

Og får man etterbetalt fra den dagen man søkte eller for de månedene man har gått uten støtte/ vært meldt som arbeidssøker?



Anonymous poster hash: 339a3...20a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt opp jeg ;)



Anonymous poster hash: 339a3...20a
Skrevet

Jeg sendte inn søknad mandag denne uka. Står på min side at saken er gerdig behandlet. Venter på brev i postkassa.

Lurer også på om man får fra søknadsdato eller fra den dagen man er innafor reglementet for mottakelse av stønad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...