Gå til innhold

Er jeg helt på vidda???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er midt i ett samlivsbrudd og bor fortsatt under samme tak. Dette er hans helg m ungene og i dag sku han visst på kurs. Jeg er på venninne tur til fjells . Han har da sin nye flamme på besøk i vårt hjem og har latt henne være barnevakt for barna i hele dag! De har møtt henne en gang. ! Jeg er sååååå forbanna!!!

 

Anonymous poster hash: 69e4c...d13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hvorfor du forlot ham gitt...

 

Anonymous poster hash: 4af1b...82e

Skrevet

Heh, med mindre du er på fjelltur på ei vidde så vil eg sei at dt står greit til med deg. Eg ville vel sett dette som eit gedigent raudt flagg med tanke på vidare samarbeid.



Anonymous poster hash: ae940...352
Skrevet

Med tanke på at barna bare har møtt denne kjæresten en gang hadde jeg ikke likt det

 

Anonymous poster hash: f69b6...d28

Skrevet

Godt det ikke bare meg. Hi

 

Anonymous poster hash: 69e4c...d13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...