Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #1 Skrevet 1. mars 2015 Vi er midt i ett samlivsbrudd og bor fortsatt under samme tak. Dette er hans helg m ungene og i dag sku han visst på kurs. Jeg er på venninne tur til fjells . Han har da sin nye flamme på besøk i vårt hjem og har latt henne være barnevakt for barna i hele dag! De har møtt henne en gang. ! Jeg er sååååå forbanna!!! Anonymous poster hash: 69e4c...d13
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #2 Skrevet 1. mars 2015 Skjønner hvorfor du forlot ham gitt... Anonymous poster hash: 4af1b...82e
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #3 Skrevet 1. mars 2015 Heh, med mindre du er på fjelltur på ei vidde så vil eg sei at dt står greit til med deg. Eg ville vel sett dette som eit gedigent raudt flagg med tanke på vidare samarbeid. Anonymous poster hash: ae940...352
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #4 Skrevet 1. mars 2015 Med tanke på at barna bare har møtt denne kjæresten en gang hadde jeg ikke likt det Anonymous poster hash: f69b6...d28
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #5 Skrevet 1. mars 2015 Godt det ikke bare meg. Hi Anonymous poster hash: 69e4c...d13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå