Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #1 Skrevet 1. mars 2015 Fikk dere det sjekket hver gang? Blodprøver? Ultralyd? Anonymous poster hash: d47f5...7bb
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #2 Skrevet 1. mars 2015 Fikk en tidlig ultralyd for å sjekke at det så bra ut, deretter var det ikke noe mer før jeg var på ordinær ul og da viste det seg at jeg hadde undeliggende morkake, nok derfor jeg hadde blødd litt mente de. Da ble det straks jevnlig ul utover svangerskapet og anbefalinger på hva jeg ikke burde gjøre. Anonymous poster hash: 15aea...5d6
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #3 Skrevet 1. mars 2015 Hadde spotting i et par uker og fikk tidlig ul da vi hadde mistet i MA tidligere. Spottingen skyldtes samme grunn som hun over her. På oul var livmoren kommet seg opp og foran! Anonymous poster hash: ebe7a...cf7
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #4 Skrevet 1. mars 2015 Ikke hver gang, men hver uke/annenhver litt ettersom hvordan det ligger an. Blødd gjennom hele svangerskapet så langt, er 30 uker. UL hver gang pluss ekstra oppfølging med blodprøver etc Anonymous poster hash: 1b99f...db3
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #5 Skrevet 1. mars 2015 Jeg hadde ekstra ultralyd 1 gang i mnd og var sykemeldt i begge svangerskapene, har mistet 3 ganger pga blødninger. Anonymous poster hash: abb66...a9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå