Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #1 Skrevet 1. mars 2015 Sønnen til min venninne får ikke lov til å ha Kaptein Sabeltann-leker. Han blir snart 4. Mor mener at da lærer han å slåss/leke voldelig. Min gutt er fem og har de lekene han har... Har aldri forsøkt å styre det. Er det vanlig å forby slike leker? Blir de mer voldelige av det? Anonymous poster hash: e5c24...d38
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #2 Skrevet 1. mars 2015 Det er ikke uvanlig å ikke ønske at ens barn skal få lekevåpen, at hun begrenser det til kun Kaptein Sabeltann synes jeg er dog er litt vel merkelig. Anonymous poster hash: ac576...f75
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #3 Skrevet 1. mars 2015 Helt vanlig med foreldre som ikke kjøper våpenleker. Jeg er en av dem! Anonymous poster hash: 07c12...d92
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #4 Skrevet 1. mars 2015 Helt vanlig med foreldre som ikke kjøper våpenleker. Jeg er en av dem! Anonymous poster hash: 07c12...d92 Akkurat dette dreide seg ikke om våpen. Det dreide seg om Kaptein Sabeltann. Min gutt har mye KS, men ikke noe våpen (bortsett fra kanoner på skuta) Anonymous poster hash: e5c24...d38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå