Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #26 Skrevet 1. mars 2015 Tok som deg abort da jeg var litt yngre.. Tenker fremdeles også på hvem heg valgte bort . Utrolig sårt. fikk et barn med en mann det tok slutt med ettee 4 år. 2 år Etter dette ble jeg gravid på ons/med en "venn" -og hva er forutsetningene der? Ikke bra... Men med aborten i bakhodet enda så visste jeg at det skjer faktisk ikje igjen !!! Vurderer heller sterilisering for å slippe å komme i en sånn situasjon igjen .. Har idag et nydelig barn nr 2 som jeg takker hver dag for å berike livet til meg og eldstemann.. Tenk deg godt om.. Lykke til Anonymous poster hash: d28cd...5ef
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #27 Skrevet 4. mars 2015 mannen og jeg bestemte sammen i går at vi skulle beholde. Dette kom vi til å klare. Vi planla å bygge et soverom, økonomien ville ordne seg ved å omprioritere litt, sjekket pris på større bil.. I dag mistet jeg.. Anonymous poster hash: b1e3e...f73
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #28 Skrevet 4. mars 2015 Det var leit HI. Håper dere er flinke til å støtte hverandre. Klem. ❤️ Anonymous poster hash: 43b10...840
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #29 Skrevet 4. mars 2015 På tide at mannen tar ansvar og steriliserer seg kanskje? Om dere absolutt ikke vil ha flere? Noe du skriver nå. Men tilbake til problemstillingen din.... du sier selv at det ikke passer og at du vil jobbe? Men alt er mulig kjære deg. Blei ansatt selv som 5 mndr gravid og ungene må ikke ha eget soverrom! Her delte gutta rom til de var 17 og 19 år gamle. Er ikke lett dette, men håper du velger rett Klem Han har dato for sterilisering i oktober. Har stått i kø i 1 år og 9 mndr da. Jeg måtte ta ut hormonspiral for 3 mndr siden pga jeg ikke tålte den. Hadde sterke smerter i 8 mndr pga den. Vi satset derfor på kondom fram til oktober.. Helt skjelven her.. Anonymous poster hash: b1e3e...f73 1 år og 9 mnd i kø? Hvor i all verden bor dere? Tar en det privat, får en time i løpet av noen uker. Anonymous poster hash: b0faa...55d De er uføretrygda og arbeidsløse begge to så det har de nok ikke råd til. Men en haug med unger derimot, DET har de Er du litt dum? Anonymous poster hash: be851...abb
Sint naken biltyv Skrevet 4. mars 2015 #30 Skrevet 4. mars 2015 På tide at mannen tar ansvar og steriliserer seg kanskje? Om dere absolutt ikke vil ha flere? Noe du skriver nå. Men tilbake til problemstillingen din.... du sier selv at det ikke passer og at du vil jobbe? Men alt er mulig kjære deg. Blei ansatt selv som 5 mndr gravid og ungene må ikke ha eget soverrom! Her delte gutta rom til de var 17 og 19 år gamle. Er ikke lett dette, men håper du velger rett Klem Han har dato for sterilisering i oktober. Har stått i kø i 1 år og 9 mndr da. Jeg måtte ta ut hormonspiral for 3 mndr siden pga jeg ikke tålte den. Hadde sterke smerter i 8 mndr pga den. Vi satset derfor på kondom fram til oktober.. Helt skjelven her.. Anonymous poster hash: b1e3e...f73 1 år og 9 mnd i kø? Hvor i all verden bor dere? Tar en det privat, får en time i løpet av noen uker. Anonymous poster hash: b0faa...55d De er uføretrygda og arbeidsløse begge to så det har de nok ikke råd til. Men en haug med unger derimot, DET har deEr du litt dum? Anonymous poster hash: be851...abb Absolutt ikke. Men jeg har sett altfor mange som får flere enn de strengt talt burde
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #31 Skrevet 4. mars 2015 På tide at mannen tar ansvar og steriliserer seg kanskje? Om dere absolutt ikke vil ha flere? Noe du skriver nå. Men tilbake til problemstillingen din.... du sier selv at det ikke passer og at du vil jobbe? Men alt er mulig kjære deg. Blei ansatt selv som 5 mndr gravid og ungene må ikke ha eget soverrom! Her delte gutta rom til de var 17 og 19 år gamle. Er ikke lett dette, men håper du velger rett Klem Han har dato for sterilisering i oktober. Har stått i kø i 1 år og 9 mndr da. Jeg måtte ta ut hormonspiral for 3 mndr siden pga jeg ikke tålte den. Hadde sterke smerter i 8 mndr pga den. Vi satset derfor på kondom fram til oktober.. Helt skjelven her.. Anonymous poster hash: b1e3e...f73 1 år og 9 mnd i kø? Hvor i all verden bor dere? Tar en det privat, får en time i løpet av noen uker. Anonymous poster hash: b0faa...55d De er uføretrygda og arbeidsløse begge to så det har de nok ikke råd til. Men en haug med unger derimot, DET har deEr du litt dum? Anonymous poster hash: be851...abb Absolutt ikke. Men jeg har sett altfor mange som får flere enn de strengt talt burde Har du sett i speilet igjen nå? Anonymous poster hash: 2fa1a...e9c
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #32 Skrevet 4. mars 2015 Dette er ikke noe å tenke på lenger. Vi mistet.. Skrev det tidligere i dag. Anonymous poster hash: b1e3e...f73
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #33 Skrevet 4. mars 2015 Dette er ikke noe å tenke på lenger. Vi mistet.. Skrev det tidligere i dag. Anonymous poster hash: b1e3e...f73 Sender deg en stor og varm klem, HI! Anonymous poster hash: 9a1b9...774
Sint naken biltyv Skrevet 5. mars 2015 #34 Skrevet 5. mars 2015 På tide at mannen tar ansvar og steriliserer seg kanskje? Om dere absolutt ikke vil ha flere? Noe du skriver nå. Men tilbake til problemstillingen din.... du sier selv at det ikke passer og at du vil jobbe? Men alt er mulig kjære deg. Blei ansatt selv som 5 mndr gravid og ungene må ikke ha eget soverrom! Her delte gutta rom til de var 17 og 19 år gamle. Er ikke lett dette, men håper du velger rett Klem Han har dato for sterilisering i oktober. Har stått i kø i 1 år og 9 mndr da. Jeg måtte ta ut hormonspiral for 3 mndr siden pga jeg ikke tålte den. Hadde sterke smerter i 8 mndr pga den. Vi satset derfor på kondom fram til oktober.. Helt skjelven her.. Anonymous poster hash: b1e3e...f73 1 år og 9 mnd i kø? Hvor i all verden bor dere? Tar en det privat, får en time i løpet av noen uker. Anonymous poster hash: b0faa...55d De er uføretrygda og arbeidsløse begge to så det har de nok ikke råd til. Men en haug med unger derimot, DET har deEr du litt dum? Anonymous poster hash: be851...abb Absolutt ikke. Men jeg har sett altfor mange som får flere enn de strengt talt burdeHar du sett i speilet igjen nå? Anonymous poster hash: 2fa1a...e9c Jeg har bare tre jeg😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå