Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #1 Skrevet 1. mars 2015 I begynnelsen var det som små bobler som sprakk men etter uke 20 så føles det som at hjertet hopper over et slag og det kommer et skikkelig dunk innimellom, bare at det er lenger nede i magen Anonymous poster hash: 6554b...689
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #2 Skrevet 1. mars 2015 Tarm som flytter på seg? Anonymous poster hash: cf242...f77
Gjest Gul stjerne Skrevet 1. mars 2015 #3 Skrevet 1. mars 2015 Jeg tror aldri jeg følte det som spark, men heller at jeg kjente at han bevegde seg. Etter hvert kunne jeg kjenne et sug i magen, nesten som det surklet. Jeg er helt sikker på at han drev på med turning der inne.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #4 Skrevet 1. mars 2015 Jeg tror aldri jeg følte det som spark, men heller at jeg kjente at han bevegde seg. Etter hvert kunne jeg kjenne et sug i magen, nesten som det surklet. Jeg er helt sikker på at han drev på med turning der inne.akkurat det siget kan jeg faktisk kjenne innimellom jeg også, tenker at han snur seg helt rundt da Anonymous poster hash: 6554b...689
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå