Gå til innhold

Samlingsstund på småbarnsavdeling i bhg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha samlingsstund for første gang i bhg denne uken og gruer meg litt. Jeg har fått noen tips fra pedleder, men tar svært gjerne i mot gode tips og råd fra dere. Jeg vil så gjerne 'imponere' og barna er 1-3 år. På forhånd takk for hjelpen!

Anonymous poster hash: d0477...783

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber på småbarnsavdeling. De første gangene syns jeg også det var litt vanskelig. Barna liker sanger og spesielt med bruk av konkreter som feks "lille Petter edderkopp" da bruker jeg en edderkopp og viser hva han gjør mens jeg synger sangen. Og generelt sanger med bevegelse. Eventyr, feks hvis dere har figurene til "bukkene bruse" enten fortell eventyret og vis med figurene eller syng sangen om du kan den. Ha noen kort med noen forskjellige farger feks rød, grønn, blå og gul, snakk om hva fargene heter og sammenlign de med feks klærne til barna. Tell til 3 . Lykke til :)

Anonymous poster hash: 54ee4...6f4

Skrevet

Tusen takk for veldig god hjelp! Jeg tar gjerne imot enda flere ideer:) hi

Skrevet

putt foreksempel ein kattefigur,rev,troll,geit,sau os i ein pose eller eske..kjempe spennende å trekke opp kvar sin figur og gjette kva sang som høyrer til..som lille pusekatt,mikkel rev,bukkene bruse,oppe på fjellet bur det 3 troll,,,,

Anonymous poster hash: 2ce04...fdb
Skrevet

Tusen takk for tips! :) hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...