Gå til innhold

Vekt etter svangerskap..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye gikk dere ned den første tiden etter fødselen i forhold til det dere veide like før babyen kom?

Anonymous poster hash: 17069...207
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk ned 4 kg etter fødselen. Resten måtte jeg jobbe hardt for. Startet på 66, gikk ned til 59 de første 5 mnd, så opp til 72 dagen før fødselen.

Denne gangen startet jeg på 66, gikk ned til 64 de første 3 mnd og er nå 70 i uke 26. Håper ikke jeg går opp så veldig mye mer, eller at det går greit bort etterpå. Må roe litt ned på sjokoladen :o

Anonymous poster hash: bfb53...60e

Skrevet

Gikk ned 16 kg på den første uka, mangler 6-7 kg for å ned til det jeg var før graviditet. Er dessverre en av dem som ikke går ned ved amming så får sette inn giret ila våren nå 😃

Anonymous poster hash: 22567...932

Skrevet

Med første gikk jeg opp 20 kg og de var borte 3 uker etter med andre gikk jeg opp 17 kg og de var borte ca 3 mnd etter.

Anonymous poster hash: 1284b...976

Skrevet

76 kg da jeg fødte. 66 kg ei uke etter fødsel. Etter seks måneder var jeg 62 kg, uten at jeg slanket meg noe som helst (heller omvendt. Men ammet).

Anonymous poster hash: f6d7a...07c
Skrevet

76 kg da jeg fødte. 66 kg ei uke etter fødsel. Etter seks måneder var jeg 62 kg, uten at jeg slanket meg noe som helst (heller omvendt. Men ammet).

La på meg totalt 6 kg, forresten. Så tok av mer enn jeg la på meg.

Skrevet

Etter nr 1 forsvant alt i løpet av kort tid uten innsats. Med nr 2 forsvant alt minus 2 kg ila 1 mnd, men hadde 8 kg for mye. Gjorde en skikkelig innsats og fikk bort 10 overflødige kg 2-3 mnd etter.

Anonymous poster hash: 4ad32...e7d

Skrevet

Gikk opp 20 med første. Ned 10 kilo :( de 2 andre gikk jeg opp 10 kilo med og ned 8 kilo . Sitter igjen med noe kilo fra 1 svangerskap for snart 8 år siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...