Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #1 Skrevet 1. mars 2015 hva skal vi kjøpe i dåpsgave til en liten jente? Jeg er tante til barnet og skal være fadder, så må kjøpe noe ordentlig og fint Anonymous poster hash: 09c0f...2d4
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #2 Skrevet 1. mars 2015 hva skal vi kjøpe i dåpsgave til en liten jente? Jeg er tante til barnet og skal være fadder, så må kjøpe noe ordentlig og fint Anonymous poster hash: 09c0f...2d4 Hvorfor det sure fjeset? Det virker mer som om du er grinete fordi du MÅ kjøpe en ordentlig og fin gave til henne. Hva med et deilig ullpledd og sangbok/eventyrbok? Anonymous poster hash: 8f1a3...ac5
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #3 Skrevet 1. mars 2015 hva skal vi kjøpe i dåpsgave til en liten jente? Jeg er tante til barnet og skal være fadder, så må kjøpe noe ordentlig og fint Anonymous poster hash: 09c0f...2d4 Hvorfor det sure fjeset? Det virker mer som om du er grinete fordi du MÅ kjøpe en ordentlig og fin gave til henne. Hva med et deilig ullpledd og sangbok/eventyrbok? Anonymous poster hash: 8f1a3...ac5 Haha.. Sorry, det sure fjeset var ikke meningen! Hun er verdens største tantebarn og jeg er kjempestolt over å være fadder Anonymous poster hash: 09c0f...2d4
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #4 Skrevet 1. mars 2015 Et stort fint smykkeskrin som kan følge henne gjennom livet. Begge jentene mine fikk det, veldig greit å ha til de skikkelige smykkene de sparer oppgjennom (de har et lite smykkeskrin med ballerina i til juggelsmykkene sine) Anonymous poster hash: 75a40...268
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #5 Skrevet 1. mars 2015 Gir bibel. Det er en passende gave til et barn som skal oppdras i kristen tro Anonymous poster hash: eb1da...680
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #6 Skrevet 1. mars 2015 Et stort fint smykkeskrin som kan følge henne gjennom livet. Begge jentene mine fikk det, veldig greit å ha til de skikkelige smykkene de sparer oppgjennom (de har et lite smykkeskrin med ballerina i til juggelsmykkene sine) Anonymous poster hash: 75a40...268 Sånne som dette: https://www.google.no/search?q=stort+smykkeskrin&espv=2&biw=1366&bih=643&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=aU3zVPTyM8_1avLtgbAM&ved=0CDQQsAQ Anonymous poster hash: 75a40...268
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #7 Skrevet 1. mars 2015 Jeg er fadder for min niese og vi kjøpte en fin rull til å ha dåpsattesten i som vi graverte inn navnet til dåpsbarnet i. Anonymous poster hash: 21ef9...abf
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #8 Skrevet 1. mars 2015 hva skal vi kjøpe i dåpsgave til en liten jente? Jeg er tante til barnet og skal være fadder, så må kjøpe noe ordentlig og fint Anonymous poster hash: 09c0f...2d4 Hvorfor det sure fjeset? Det virker mer som om du er grinete fordi du MÅ kjøpe en ordentlig og fin gave til henne. Hva med et deilig ullpledd og sangbok/eventyrbok? Anonymous poster hash: 8f1a3...ac5 Haha.. Sorry, det sure fjeset var ikke meningen! Hun er verdens største tantebarn og jeg er kjempestolt over å være fadder Anonymous poster hash: 09c0f...2d4 Verdens største tantebarn, faktisk 😊 Anonymous poster hash: daecc...7a7
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #9 Skrevet 1. mars 2015 Hva med en skikkelig turkniv? Er jo litt avhengig av at foreldrene er interessert i friluftsliv og tar henne med ut i naturen... Anonymous poster hash: 2d2e2...732
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #10 Skrevet 1. mars 2015 Jeg er fadder for min niese og vi kjøpte en fin rull til å ha dåpsattesten i som vi graverte inn navnet til dåpsbarnet i. Anonymous poster hash: 21ef9...abf Ikke for å være frekk, men det synes jeg er en skikkelig dårlig gave. To av ungene her fikk sånn også, og de ligger i en skuff et sted. Dåpsattestene ligger selvfølgelig i safen sammen mer resten av familiens verdipapirer.... Jeg liker bruksting i dåpsgave. Mine jenter er som sagt veldig glad i sine store flotte smykkeskrin, de står på kommoden i gangen i 2. etg og inneholder bare deres ekte smykker som de bruker ved spesielle anledninger. Ellers har vi satt pris på -Sølje til barnebunad -Speiderkniv -Tursekk i barnestørrelse -Sovepose i barnestørrelse -En skikkelig kvalitetstermos (ene sønnen her fikk en i stål med gravert navn på, han er nå 11 år og den termosen har vært på mange turer kan du tro). -Ullpledd i barnestørrelse (tror det rørospledd) Anonymous poster hash: 75a40...268
Giss Skrevet 1. mars 2015 #11 Skrevet 1. mars 2015 - Avstøpningspakke til hand/fot-avtrykk. - En stor og fin sangbok - Barnesmykke - Sølvskje med inngravering Mine har fått slike ting og gavene er blitt mye brukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå