Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #1 Skrevet 1. mars 2015 Kan jeg bruke gelatin i smeltet sjokolade? Slik at den blir stivere når jeg skal prøve å imponere med fancy kake? Anonymous poster hash: 6efb4...981
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #2 Skrevet 1. mars 2015 Det ville jeg ikke gjort.. Hvorfor ikke bare bruke ren sjokolade? Den blir helt stiv når det settes kjølig 😉 Anonymous poster hash: d1adb...e9f
Himmel og hav Skrevet 1. mars 2015 #3 Skrevet 1. mars 2015 Da ville jeg heller ha prøvd å temperere sjokoladen. Da er den stiv og blank i romtemperatur.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #4 Skrevet 1. mars 2015 Ikke hvis noen muslimer skal spise den Anonymous poster hash: a900b...c00
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #5 Skrevet 1. mars 2015 Jeg torde ikke!🙊 sto ingenting om det på nett.. Hadde vel vært oppskriften til fiasko😁 Tempererte bare sjokoladen og kastet den utover et bakepapir. Så satte jeg den ut til kjøling. Litt vind...ja spesiell pynt blir det😂😂 HI Anonymous poster hash: 6efb4...981
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #6 Skrevet 1. mars 2015 Ikke hvis noen muslimer skal spise den Anonymous poster hash: a900b...c00 Eller vegitarianere eller veganere Anonymous poster hash: 46b06...722
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå