Gå til innhold

To spm om graviditet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 2.gangs, uke 6. I forrige svangerskap slet jeg med carpal tunnel syndrom. Det ble mot slutten av svangerskapet så ille at jeg mistet alt jeg holdt! I butikken osv, da jeg skulle finne frem lommeboka eller legge på varer... Det var verst i venstrearmen.

Nå de siste ukene har eg kjent prikking i venstre hånd og arm, kan det være starten på det samme så tidlig? En annen ting også, synes jeg allerede kjenner kynnere, er det mulig? Hadde endel kynnere sist, og kjenner igjen følelsen... Er det et faresignal i så fall, burde jeg nevne det for legen?

Anonymous poster hash: 9f86f...eb9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Skrevet

Det med carpal tunnel aner jeg ikke, men kynnere pleier ikke å starte SÅ tidlig. Sikker på at det ikke bare er "livmorstikking" som gjerne følger med når livmoren jobber med svangerskapet? Jeg har vært gravid 3 ganger, kynnere har dukket opp rndt uke 20 alle gangene. 

Anonymous poster hash: d7bb6...1b2
Skrevet

Det med carpal tunnel aner jeg ikke, men kynnere pleier ikke å starte SÅ tidlig. Sikker på at det ikke bare er "livmorstikking" som gjerne følger med når livmoren jobber med svangerskapet? Jeg har vært gravid 3 ganger, kynnere har dukket opp rndt uke 20 alle gangene.  Anonymous poster hash: d7bb6...1b2

Det stikker ikke, men strammer litt. Men jeg vet ikke, jeg, om enkelte sliter mer med kynnere enn andre? Eller om det er noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...