Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #1 Skrevet 1. mars 2015 Vurderer å finne på noe gøy med familien, men hva skal dere gjøre ? Anonymous poster hash: 7ec7c...fd1
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #2 Skrevet 1. mars 2015 Det snør og sludder sideveis så vi skal ta et bad inne og kose oss ! Mor skal se 5 mila -så blir vel innedag? ;-/ er så surt at ikke d er noe koselig ute .. Hadde minste vært eldre hadde d kanskje blitt bowling eller kino ! Anonymous poster hash: c5645...8be
*Nøtta* Skrevet 1. mars 2015 #3 Skrevet 1. mars 2015 I dag kommer nabojenta på besøk, så regner med hun er her noen timer. Deretter lage middag, og i femtiden skal jeg og datteren min på bading.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #4 Skrevet 1. mars 2015 Skal jogge, jobbe (er lærer som har siste dag av vinterferien i dag) og så hente jenta mi, som har vært hos far en uke. Anonymous poster hash: f7efc...481
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #5 Skrevet 1. mars 2015 Besøke mormor Grusomt vær i dag. Anonymous poster hash: d9616...e17
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #6 Skrevet 1. mars 2015 Blir en tur i svømmehallen for mannen og 2-åringen, mens jeg og babyen slapper av hjemme. Anonymous poster hash: 2fc70...f4c
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #7 Skrevet 1. mars 2015 Babyen og jeg skal leke og slappe av. Vi har kjøpt ny babygym og den er sååå gøyal. Det snør sidelengs her så deilig å være inne. Blir nok litt fem mil titting også. Anonymous poster hash: c73f0...a06
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #8 Skrevet 1. mars 2015 Vi skal på lekeland i Drammen. Bare is og vått ute så nytter ikke å være ute å leke selv om barna gjerne vil det. Anonymous poster hash: 457ca...983
me_87 Skrevet 1. mars 2015 #9 Skrevet 1. mars 2015 Burdagmiddag til barnefaren sin nervø så vi blir vel der i besøk frem til leggetid. Blir koselig det
Gjest Julia1984 Skrevet 1. mars 2015 #10 Skrevet 1. mars 2015 7 åringen skal i fotballbursdag og vi andre tar en innedag med lek og film. Ja, og 5 mila.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #11 Skrevet 1. mars 2015 Jeg skal; bake brød og knekkebrød, vaske klær, bestille flybiletter, oppdatere familiekalender med kommende aktiviteter, skrive handleliste, ringe bestemor, rydde i veska mi, støvsuge huset, rydde fryser, skifte strømleverandør, betale regninger og lage middag. Deilig med en dag til å få unna litt praktsk som hoper seg opp i hverdagen. Det er drittvær ute. Mannen tar også med seg ungene noen timer i svømmehallen. Anonymous poster hash: c3ca0...6c1
frk Nilsen Skrevet 1. mars 2015 #12 Skrevet 1. mars 2015 Nå er det bakebonanza, mannen satte øl i går så jeg baker av mesken, rundstykker, grytebrød og knekkebrød. Etterpå er det kino med ungene. Her er det lite som minner om vår, bløt snø sidelengs frister lite.....
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #13 Skrevet 1. mars 2015 Vi skal på stranda for å bygge sandslott, gå tur og plukke ville asparges. Her vi bor er det vår. Anonymous poster hash: 51f3d...fad
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #14 Skrevet 1. mars 2015 Vi skal til mormor og morfar. Jeg er høygravid og orker ikke så mye, og mannen er bortreist. Anonymous poster hash: 689f0...4bb
Gulosten™ Skrevet 1. mars 2015 #15 Skrevet 1. mars 2015 Lekeland (kaos) nå, tydeligvis mange som skal på lekeland først og så hjem for å se 5-mila! Jeg også
Puppen og lillemor Skrevet 1. mars 2015 #16 Skrevet 1. mars 2015 Absolutt ingenting! Hjemmedag og innedag! Ungene får holde på med det de vil.. Litt iPad og tv og leking! Jeg sløver på sofaen, vasker litt klær osv Deilig med sånne dager av og til
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #17 Skrevet 1. mars 2015 Skitur i dag, blir kanskje sesongens siste, sukk. Savner god gammeldags vinter! Anonymous poster hash: cc70f...587
Mamalarma Skrevet 1. mars 2015 #18 Skrevet 1. mars 2015 Guttungen skal til en kamerat noen timer. Gubben og jeg skal rydde og vaske i huset. Blir en tur i drittværet litt seinere. Så se 5 mila og lage god 3 retters middag i dag. Marinerte scampi, biff av svin og fløtegratinerte poteter og sjokoladefondant.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #19 Skrevet 1. mars 2015 Ikke så mye. Barna mine er hos pappaen sin, samboeren er på turnering med to av barna sine og jeg er hjemme med sistemann. Snør sidelengs her også. Enn så lenge har vi spilt noen brettspill, akkurat nå er vi på hver vår tlf/ nettbrett. Får vel spille noe mer snart eller bake kanskje... :-) Anonymous poster hash: 54a6f...79e
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #20 Skrevet 1. mars 2015 Skriver oppgavebesvarelse. Øvingsoppgave i masterstudiet. Anonymous poster hash: 72bb8...ba0
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #21 Skrevet 1. mars 2015 Lite. Mine barn er på samvær med pappaen sin. Skal snart stå opp (hehe),dusje osv..være med kjæresten Anonymous poster hash: e3dc8...439
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #22 Skrevet 1. mars 2015 Nå har vi liggi på sofaen i flere timer. Ungene har til slutt også våknet og funnet sofaen. Kjøttet til gryta som jeg nå skal begynne å steke har kost seg i marinaden noen timer. Rydde og ordne litt før sport på tv og tantungene inntar huset. De skal være. Her mens resten av slekta er på noe, før de kommer på middag i kveld. Ute blåser det oppover og sludder, skikkelig drittvær. Kranglel om hvem som skulle hente ved ista. Jentungen torde ikke å gå ut, for hun var redd hun blåste avsted... Anonymous poster hash: cd231...e84
Mumua Skrevet 1. mars 2015 #23 Skrevet 1. mars 2015 Samboeren har akkurat dratt for å levere datteren sin hos moren så jeg skal slappe av litt og prøve å finne noe som stagger kvalmen før jeg skal hjem til ei venninne som ikke vet jeg er gravid. Gruer meg som fy siden jeg er så kvalm at jeg har mest lyst til å grine, men kan ikke avlyse flere avtaler før folk begynner å skjønne tegninga. Så skal jeg prøve å få gjort litt husarbeid dersom formen tillater det. Til kvelden blir det forhåpentligvis film og kos med kjæresten hvis kvalmen roer seg litt, hvis ikke skal jeg legge meg tidlig. Skikkelig dårlig vær her også, så ingenting å løpe ut etter idag iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå