Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #1 Skrevet 1. mars 2015 Har vurdert en ny city cross med lufthjul so.m er nytt fra 2015. Men nå har vi fått tilbud om å kjøpe en pent brukt fra 2013 (mener jeg). Den har punkteringsfrie hjul. Den har slike skjermer over. Syns det ser ut som de sitter så nærme hjulene. Men gjør de det? Kan man evt. ta de av? Hadde lufthjul sist (8 år siden), hadd aldri trøbbel med lite luft/hull. Men har aldri prøvd punkteringsfrie. Noen her som har prøvd begge deler? Ellers ser det ikke ut som det er store forskjeller mellom 13 og 15 modellen. Eneste er den lille skjermen på sportsdelen. Har forresten de litt eldre city hagene vuggefunksjon? Anonymous poster hash: eddea...e6f
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #2 Skrevet 1. mars 2015 Jeg har kun prøvd punkteringsfrie, og de er supre de tåler alt, og skjermene kan tas av ja, men jeg har dem helst på. Skjønner ikke hvorfor de skulle være noe problem? Anonymous poster hash: cf28d...b03
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #3 Skrevet 1. mars 2015 Sikkert ikke noe problem, som sagt, har ikke prøvd det før. Men syns det så ut på bildene at de satt så nærme hjulene. Tenkte på snø og slaps som evt. samler seg der. Takk for svar! Anonymous poster hash: eddea...e6f
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #4 Skrevet 1. mars 2015 Luft er best uansett kva du vrir på det. Anonymous poster hash: 35297...6e2
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #5 Skrevet 1. mars 2015 Har du prøvd begge deler? Takk for svar! Anonymous poster hash: eddea...e6f
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #6 Skrevet 1. mars 2015 Prøver en gang til, gjerne flere erfaringer med samme vogn Anonymous poster hash: eddea...e6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå