Gå til innhold

Hvem er favorittpersonen til dyra deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Katten: Meg, meg og atter meg. Henger på meg heeeeeele tiden. Kan ikke gå på do engang uten at det er skraping på døra. mannen er ikke kattemenneske, så katten er egentlig min. Det veit den tydeligvis.

Hunden: ELSKER svigermor! Er ingen andre enn henne som får en slik velkomst som henne. Hunden blir helt på styr, bjeffing, uling, hente alt av bamser han kommer over. Han gjør slikt når vi kommer hjem også, men ikke i nærheten av de svigermor får. Men hun legger seg på gulvet og snakker babyspråk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hunden elsker mannen over alt på jord. Hadde hun Vært et menneske er jeg sikker på at hun hadde prøvd å forføre han, uten å ofre en tanke på at han ikke er singel.

Hun favoriserer han med overlegg og gir meg ofte hånlige blikk når hun klatrer oppå han i sofaen.

Anonymous poster hash: 49b57...548

Skrevet

HI her.

Svigerfar kommer som nr to for hunden. Sekundet etter at bikkja har registrert at det virkelig er svigerfar som er her, går han automatisk inn i et "tigge-modus". Han henger etter han som en skygge i tilfelle han får noe (svigerfar henter ALLTID noe i kjøleskapet til han). Så hele tiden når han er her farer bikkja etter bare han letter på ræva.

Skrevet

Hunden foretrekker meg og setter i gang et helvetes spetakkel hvis jeg forsvinner. Er sikker på at hunden vil være en del av meg.

Anonymous poster hash: c3f49...15d

Skrevet

Katten er bare en unge ennå, men hun har litt ulikt forhold til oss. Jeg har nok vært mest mammaperson. Før la hun seg i halskroken min og malte På mannen legger hun seg oppå beina hans, det gjør hun sjelden med meg. Tror vi står ganske likt egentlig. Blir spennende å se. Jeg gir mest kos og lek, han mest mat. ;-)

Anonymous poster hash: 6c06e...0df

Skrevet

Katt 1 - meg

Katt 2 - eldste

Katt 3 - mannen/meg

Katt 4 - mellomste

Katt 5 - yngste

Ehhh... Vi har mange katter 😳

Anonymous poster hash: 7026c...ca2

Skrevet

Vi måtte dessverre avlive katten vår i forrige uke pga sykdom, men hennes favoritt var mannen min og jeg, men på forskjellige måter. Virket som om hun stolte mer på meg, men mannen var den hun iglet seg innpå. Fulgte etter oss overalt.

Kommer til å savne henne forferdelig mye :(

Anonymous poster hash: d3247...e58
Skrevet

Hunden vet at jeg er sjefen.hun går alltid etter meg.

Men de gangene hun får lov og komme i sofaen og kose med gubben.det er lykken i livet.da smattes det og hun ser på meg som om hun nesten har lyst til og geipe🙈

Skrevet

Hunden elsker meg, mamma og mannen. Litt usikker på hvem som kommer først av mamma og mannen men jeg er definitivt førstevalget.

Anonymous poster hash: e746c...a3c

Skrevet

Hundene: min samboer

Katten: meg

Katt to: ingen utenom den første katten

Hestene: alle som har mat, men kanskje mest meg.

Har flere dyr men de har ingen favoritter.

Skrevet

Har en katt, og han er en skikkelig mammadalt! Han henger etter meg uansett hvor jeg går, og det er helt krise om jeg lukker døren når jeg er på do feks :P

Men når han har en klikkebye er datteren favoritten :)

Skrevet

Her har begge kattene festet seg hos meg mest. Men de er virkelig glade i mannen også da :)

Anonymous poster hash: d1ad8...78d

Skrevet

Utrolig nok meg. Vi skaffet oss katt etter flere års mas fra mann og barn. Jeg er ikke et dyremenneske og sa nei tusen ganger, men ga til slutt etter for presset. Nå er da denne katta i hus og joda, jeg tåler dyrets tilstedeværelse, men er ikke så veldig opptatt av ham. Men det er altså meg han følger etter og vil kose med hele tiden! Rar katt :)

Anonymous poster hash: e875d...d3a
Skrevet

Det er nok mannen som er favoritten her i heimen gitt :)

Anonymous poster hash: e1b28...ad9

Skrevet

Katt 1: Barna

Katt 2: Barna/meg

Katt 3: meg

Hund: Mannen

Anonymous poster hash: 6ac1d...1fb
Skrevet

Kattene har helt klart meg på førsteplass, men så har de bodd alene med meg i flere år før kjæresten flyttet inn også. Jeg har skjemt dem bort skikkelig, så de henger i beina på meg døgnet rundt. Nusser meg på munnen, ligger under dyna sammen med meg om natten eller mellom beina mine så jeg ligger fastlåst uten dyne på noen av tåfisene^^ De er med på do og vil helst sitte på fanget, sitter utenfor dusjkabinettet når jeg dusjer og prøver generelt å sitte eller ligge oppå meg konstant. Kan aldri lukke døra for da står de å krafser helt til jeg åpner og hver gang de har vært ute virker det som om de har savnet meg voldsomt for da er det nussing og mjauing og ville tilstander. De er veldig glad i samboeren min og, og han er utrolig tålmodig med dem. Tror ikke det finnes en annen mann i verden som hadde gidda og levd med så intense katter rundt seg hele tiden^^ Livet vårt er i stor grad tilpasset kattene, men sånn er det når jeg er kattegal og tok til meg skadde katter med ekstra behov :) 

Skrevet

Hesten: Meg

Marsvinene: Guttungen

Anonymous poster hash: 88c48...a1f
Skrevet

Vi har hund, og her er det avhengig av hvilken situasjon hvem hun foretrekker, men mannen har nok den største stjerna. Dette fordi det er han som tar henne med på tur. Hun adlyder oss alle, og det er like stas å kose med alle, men treningsglad som hun er, så står mannen øverst på favorittlista.

Anonymous poster hash: 73dde...21e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...