Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #1 Skrevet 28. februar 2015 Endelig klaffet det og vi er gravide m nr i rundt fem uker på vei. Jeg er verken den høyeste eller tynneSte, men med mine 64kg og 163cm er jeg for øyeblikket fornøyd. Trener også en del men har fortsatt en liten bump fra navlen og ned etter forrige svangerskap. Min mor er 174 og under 60 kg og eviglange ben. Alltid vært kritisk til vekten min. Hun vet at jeg er gravid. Ikveld spøkte jeg med at jeg håper jeg kan holde d skjult lengst mulig, har hørt fra venninner som opplevde at magen kom veldig fort m andremann. Men kjære deg, sier min mor. Du skal da ikke spise for to men fortsette å trene. Dessuten har jo du litt på magen så d kan skjules lenge. Jeg gikk opp fem kg i mitt svangerskap så d er bare å være sunn!! Ehm jada... Anonymous poster hash: a2264...824
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #2 Skrevet 28. februar 2015 Moren din er opptatt av vekt og linjer skjønner jeg. Får håpe hun ikke passerer det til sitt barnebarn. Hjelpes. Anonymous poster hash: 85b02...cf6
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #3 Skrevet 1. mars 2015 For en mor:( Hun høres ut som hun trenger en sjokolade eller 2 stakkars Anonymous poster hash: 6f998...8f7
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #4 Skrevet 1. mars 2015 Du får gi henne beskjed om å holde kommentarene sine unna barnebarna så hun ikke gir dem et forstyrret syn på mat og vekt. Anonymous poster hash: 57d0d...0e6
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #5 Skrevet 1. mars 2015 Synes ikke kommentaren var så ille at det er verdt å bruke tid på. Hev deg over det. Anonymous poster hash: 6da85...628
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #6 Skrevet 1. mars 2015 Men du HAR jo en liten mage? Da kan det jo ikke kommet som et sjokk på deg at din mor sa det der, for det stemmer jo det. Man kan skjule graviditeten lengre når man har en liten mage. Anonymous poster hash: 228bd...be3
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #7 Skrevet 1. mars 2015 Jeg er 162 cm og veide 66 kg da jeg ble gravid. Hadde litt mer enn en liten mage i utgangspunktet, men kunne ikke holde det skjult lenger enn uke 10! Mamma har også en tendens til å bemerke vekta mi, selv om hun er lavere og veier mer enn meg. Sårer like mye hver gang, selv om jeg er klar over at jeg burde passe vekta bedre. Anonymous poster hash: a893e...715
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå