Gå til innhold

Våkenetter går utover vårt forhold.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fler som har opplevd det slik? Jenta vår er 11 mnd i neste uke, og jeg TROR det er en tann på tur opp nede. Hun har holdt et rent lurveleven fra rundt kl 20-23.30 hver kveld og våkner om natta.. Vært slik en stund nå :( Gir biteringer som er kalde, litt dentinox/paracet de verste dagene (Hun spytter ut smokk, noe hun aldri gjør). Mest grinete når vi legger henne ned, blid våken. Sover en lur på dagen og pleier egentlig ikke være så ille. Kom hjem fra jobb til en POTTESUR gubbe kl 23, hun hadde vært våken siden 19.30. Han sa hun er mitt ansvar resten av natta og gikk rett i seng!! (jeg har jobb kl 8 i morgen tidlig) Jeg la henne ned i senga, strøk i ansiktet og hvisket nattasanger. Hun sovnet etter kanskje 20 min. Igår måtte jeg ha tjue minutter for meg selv når han kom hjem, for da hadde jeg underholdt en pottesur baby og en aktiv seks åring i fire timer, mens han var en ekstra time på trening uten og si fra. Da sa han bare "Hva så at du har underholdt dem i 4 timer"?! :sur:

Anonymous poster hash: 84a6b...0c8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jobbehelg og han oppfører seg sånn? Litt av en "mann" og "pappa".

Forstår man blir frustrert og sliten,men hadde ikke akseptert sånt.

Anonymous poster hash: cc30c...b3c

Skrevet

Altså. han er egentlig veldig flink med barna. Men når han er sliten oppfører han seg dårlig, rett og slett. Får vel ingen unnskyldning heller :frown: Jeg jobber nå deltid og mest i helgene mens vi er uten bhg plass til den minste enda. Det er da vel i det minste et krav at JEG kan få sove natta gjennom når jeg må opp først? 

Anonymous poster hash: 84a6b...0c8
Skrevet

Alle har vel erfart at det er vanskelig å holde humøret oppe når barna skriker mye og hele familien sover lite. For min del ble det viktig å minne meg om at jeg ikke skal starte en hvem-er-mest-sliten-konkurranse, det blir jeg i hvert fall sur av. Jeg har en mann som tåler skrekkelig dårlig å få for lite søvn, så priser meg lykkelig over at den fasen i livet er over. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...