Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #1 Skrevet 28. februar 2015 Båten er jo dyrere enn fly om man ikke tar båten tur/retur. Tenkte å bo på hotell i et par dager. Tips til greit hotell i sentrum? Anonymous poster hash: eabe7...106
gullimagen Skrevet 28. februar 2015 #2 Skrevet 28. februar 2015 Sjekk ut pakkereiser på expedia. Der får du rabatter om du bestiller fly og hotell sammen. 😊
Bustetroll Skrevet 28. februar 2015 #3 Skrevet 28. februar 2015 (endret) Jeg har bodd flere ganger på det hotellet som er rett rundt hjørnet fra havna. Der hvor båten stoppet før. Det er et gammelt fengsel om jeg ikke tar feil.. Admiral? (fikk det ordet inn i hodet nå )Vet ikke prisen da. DFDS hadde nettopp kampanje. Jeg har billetter til 99 kr pr pers (2 pers) . x 2 Du kan gjerne få de hvis du vil.Eller du kan gå inn på kampanjen selv. Er sånn spilleautomat du kan spille på hver dag. Alle vinner Endret 28. februar 2015 av Bustetroll
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #4 Skrevet 28. februar 2015 Så snilt av deg 😊 vet du når man kan reise?hadde tenkt å dra til uken som kommer. Anonymous poster hash: eabe7...106
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #5 Skrevet 28. februar 2015 Båt ned og buss hjem er som oftest det billigste. Anonymous poster hash: c52c9...4be
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #6 Skrevet 28. februar 2015 Jeg vant nå gratis tur/retur,men jeg tenkte å være der i et par døgn. Får vel ikke brukt billettene da? Anonymous poster hash: eabe7...106
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #7 Skrevet 28. februar 2015 Er det ikke langt med buss? Anonymous poster hash: eabe7...106
Gjest Antarctica Skrevet 28. februar 2015 #8 Skrevet 28. februar 2015 Air B'n'B er billigere enn hotell og kan være veldig bra. Hvis du er coop-medlem er det også kjempegode tilbud å få på helg/langhelg i København; sjekk medlemssidene deres.
Bustetroll Skrevet 1. mars 2015 #9 Skrevet 1. mars 2015 Så snilt av deg vet du når man kan reise?hadde tenkt å dra til uken som kommer. Anonymous poster hash: eabe7...106 Dette er vel bare sånne opp-og ned billetter så da fungerer det jo ikke med hotellopphold.. Man kan reise når som helst, men bestillingsfrist 12 mars..
Mpus Skrevet 1. mars 2015 #10 Skrevet 1. mars 2015 Gjetter på buss er billigst. Tar ca 8 timer, men det er (heldigvis) lenge siden jeg sist var med den bussen så er ikke helt sikker.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #11 Skrevet 1. mars 2015 Jeg vant nå gratis tur/retur,men jeg tenkte å være der i et par døgn. Får vel ikke brukt billettene da? Anonymous poster hash: eabe7...106 Du kan bruke billetten ned, og gå av båten der. Da må du enten kjøpe separat båtbillett tilbake eller ta fly/buss. Anonymous poster hash: c52c9...4be
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #12 Skrevet 1. mars 2015 Er det mulig å bruke biletten bare en vei altså? Anonymous poster hash: eabe7...106
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #13 Skrevet 1. mars 2015 Jeg har bodd flere ganger på det hotellet som er rett rundt hjørnet fra havna. Der hvor båten stoppet før. Det er et gammelt fengsel om jeg ikke tar feil.. Admiral? (fikk det ordet inn i hodet nå ) Vet ikke prisen da. DFDS hadde nettopp kampanje. Jeg har billetter til 99 kr pr pers (2 pers) . x 2 Du kan gjerne få de hvis du vil. Eller du kan gå inn på kampanjen selv. Er sånn spilleautomat du kan spille på hver dag. Alle vinner Har du link? Anonymous poster hash: 75795...4a3
Bustetroll Skrevet 1. mars 2015 #14 Skrevet 1. mars 2015 Jeg har bodd flere ganger på det hotellet som er rett rundt hjørnet fra havna. Der hvor båten stoppet før. Det er et gammelt fengsel om jeg ikke tar feil.. Admiral? (fikk det ordet inn i hodet nå ) Vet ikke prisen da. DFDS hadde nettopp kampanje. Jeg har billetter til 99 kr pr pers (2 pers) . x 2 Du kan gjerne få de hvis du vil. Eller du kan gå inn på kampanjen selv. Er sånn spilleautomat du kan spille på hver dag. Alle vinner Har du link? Anonymous poster hash: 75795...4a3 dfds.no ? Tror du finner det der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå