Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #1 Skrevet 28. februar 2015 Ja, i morgen den 1.mars har jeg hatt samme tannbørste i 1.år. Den er like fin ennå! Er det "vanlig"? Anonymous poster hash: 3c078...ee0
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #2 Skrevet 28. februar 2015 Da er det på tide å skifte :-) masse bakterier fordi om den er fin! Skifter hver 3.-4. Mnd ca. Anonymous poster hash: 21198...638
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #3 Skrevet 28. februar 2015 Nei, det er ikke vanlig. Det er også usedvanlig uhygienisk, med mindre du jevnlig vasker den i f.eks oppvaskmaskin. Anonymous poster hash: 889fb...712
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #5 Skrevet 28. februar 2015 Klart den er like fin om den ikke blir brukt så ofte Neeeida... Men hi, hvorfor har du ikke byttet den ut før? Er jo ikke akkurat en voldsom utgift, og tannbørster bør byttes ganske ofte pga bakterier etc.. Anonymous poster hash: 791b8...a60
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #6 Skrevet 28. februar 2015 Det er jo ikke fordi tannbørsten blir ødelagt man skifter tannbørste, det er pga bakterieveksten i den.... Jeg bytter hver andre måned omtrent, det anbefalte er vel minst hver tredje måned. Anonymous poster hash: b6549...4f8
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #7 Skrevet 28. februar 2015 Klart den er like fin om den ikke blir brukt så ofte Neeeida... Men hi, hvorfor har du ikke byttet den ut før? Er jo ikke akkurat en voldsom utgift, og tannbørster bør byttes ganske ofte pga bakterier etc.. Anonymous poster hash: 791b8...a60 Det er bare noe Jordan påstår for å tjene penger,..... Vask tannbørstene i oppvaskmaskinen eller kok de i noen minutter så er de like bakterifri som en ny fra butikken (-kanskje renere til og med ;-p ) Tannbørsten trenger ikke skiftes ut før bustene er bøyd eller den røyter. Hvis busten blir fort bøyd da pusser man for hardt! Mvh ei som har en 2 år gammel tannbørste som kokes en gang i mnd. Anonymous poster hash: 63719...3c0
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #9 Skrevet 28. februar 2015 Hvis tannbørsten ikke er slitt, kan man faktisk koke den ren Her i huset byttes tannbørsten hver 3. Mnd Ca. Anonymous poster hash: 64795...49a
Engeln Skrevet 28. februar 2015 #10 Skrevet 28. februar 2015 Tannbørstene til oss alle i familien bytter jeg ut ca 1 gang i mnd!! Fysj. tenk hvor mye bakterier å skitt det legger seg både i børsten og på skaftet. Grøss
Engeln Skrevet 28. februar 2015 #11 Skrevet 28. februar 2015 Tannbørstene til oss alle i familien bytter jeg ut ca 1 gang i mnd!! Fysj. tenk hvor mye bakterier å skitt det legger seg både i børsten og på skaftet. Grøss
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #12 Skrevet 28. februar 2015 Klart den er like fin om den ikke blir brukt så ofte Neeeida... Men hi, hvorfor har du ikke byttet den ut før? Er jo ikke akkurat en voldsom utgift, og tannbørster bør byttes ganske ofte pga bakterier etc.. Anonymous poster hash: 791b8...a60 Det er bare noe Jordan påstår for å tjene penger,..... Vask tannbørstene i oppvaskmaskinen eller kok de i noen minutter så er de like bakterifri som en ny fra butikken (-kanskje renere til og med ;-p ) Tannbørsten trenger ikke skiftes ut før bustene er bøyd eller den røyter. Hvis busten blir fort bøyd da pusser man for hardt! Mvh ei som har en 2 år gammel tannbørste som kokes en gang i mnd. Anonymous poster hash: 63719...3c0 Sikker på at det koster deg like mye i strøm å koke den, som å kjøpe deg en ny.. Anonymous poster hash: b2f42...441
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #13 Skrevet 28. februar 2015 Klart den er like fin om den ikke blir brukt så ofte Neeeida... Men hi, hvorfor har du ikke byttet den ut før? Er jo ikke akkurat en voldsom utgift, og tannbørster bør byttes ganske ofte pga bakterier etc.. Anonymous poster hash: 791b8...a60 Det er bare noe Jordan påstår for å tjene penger,..... Vask tannbørstene i oppvaskmaskinen eller kok de i noen minutter så er de like bakterifri som en ny fra butikken (-kanskje renere til og med ;-p ) Tannbørsten trenger ikke skiftes ut før bustene er bøyd eller den røyter. Hvis busten blir fort bøyd da pusser man for hardt! Mvh ei som har en 2 år gammel tannbørste som kokes en gang i mnd. Anonymous poster hash: 63719...3c0 Sikker på at det koster deg like mye i strøm å koke den, som å kjøpe deg en ny.. Anonymous poster hash: b2f42...441 Nå er vi fem tannbørste-brukere her i hjemmet. Å kaste fullt brukbare tannbørster hver mnd/hver 3.mnd ser jeg ikke poenget med. Strømmen er ikke så dyr,.. ;-) Anonymous poster hash: 63719...3c0
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #14 Skrevet 28. februar 2015 Fra sikre kilder i tannhelsetjenesten: Du behøver ikke å bytte tannbørste før den er slitt. I utgangspunktet skal du ikke slite ut en tannbørste - for da pusser du for hardt. Bransjen prøver å få deg til å bytte hver 3. mnd, hver mnd osv osv for å selge mer. Du bruker antagelig også altfor mye tannkrem hver gang du pusser. Viktig å minne på bruk av tanntråd - noe mange slurver med. Anonymous poster hash: b65ea...788
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #15 Skrevet 28. februar 2015 Æsj HI!! Bytt snarest!!! Jeg bytter tannbørste hvertfall 2.hver måned, gjerne oftere! Bytter alltid etter at jeg har vært syk f.eks (forkjølelse osv). Tannbørste er forbruksvare!!! Anonymous poster hash: 20ca4...809
Gjest Antarctica Skrevet 28. februar 2015 #16 Skrevet 28. februar 2015 Herregud. Har noen her SETT en kokt tannbørste? Kjøp ny. De koster 27,50. Litt over hundrelappen på et år hvis du skifter hver 3. måned.
Guttaboys Skrevet 28. februar 2015 #17 Skrevet 28. februar 2015 Jeg kjøper ny tannbørste med jevne mellomrom fordi jeg vil ha ny farge eller nytt mønster:)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #18 Skrevet 1. mars 2015 Jeg har tvangstanker og bakteriefobi og bytter hver dag jeg... Anonymous poster hash: e3cef...8f4
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #19 Skrevet 1. mars 2015 Jeg kjøper sånne billige 3 eller 4 pk på europris. Merket er colgate eller Jordan, alt ettersom. Jeg bytter hver uke. Og jeg elsker tannkrem, så bruker minst ei tube i uken. Kunne pusset tenner dagen lang! Anonymous poster hash: 31a76...84e
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #20 Skrevet 1. mars 2015 Må jo være de kjipeste som ikke tar seg råd ny til ny tannbørste.... Anonymous poster hash: 4bf2d...088
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå