xenja Skrevet 28. februar 2015 #1 Skrevet 28. februar 2015 Har lyst til å skaffe oss en lekegrind til lillebror da storebror er veldig aktiv på gulvet. Problemet er at vi bor veldig trangt. Har sett litt på en lekegrind som er 71x71 og er sammenleggbar som virker ok, men er det for lite? Så også at det er en i 80x80. Hvilken kan dere anbefale? Det ideelle er jo selvfølgelig 1mx1m men det blir alt for stort her vi bor. Hvor lenge brukte dere lekegrind? Takk
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #2 Skrevet 28. februar 2015 Aldri brukt, har både dyr og andre barn her og ikke hatt behov. Kjøp heller en stor og fin babygym med stive bøyler. Innen babyen klarer å bevege seg bort fra den har nok større søsken blitt vant til å se opp for den lille Anonymous poster hash: 13ec5...7a3
QueeenBeee Skrevet 28. februar 2015 #3 Skrevet 28. februar 2015 Gjorde det vi også da nr 2 kom. Aktiv storesøster som brukte hele gulvet til å leke. Endte med at den fungerte som en alt for stor og alt for dyr lekekasse. Storesøster passet på lillesøster og lekte ved siden av istedet for på henne.
xenja Skrevet 28. februar 2015 Forfatter #4 Skrevet 28. februar 2015 Kjenner jeg gutten min rett så vil han nok kjøre på sin lillebror ett par ganger, han får såpass med fart at noen ganger har han helt ikke kontroll, så vil heller være safe than sorry. Men takk for råd
oslofrk Skrevet 28. februar 2015 #5 Skrevet 28. februar 2015 Kjøp brukt den som frister mest og selg igjen om dere ikke bruker den - jeg synes det var et supert sted å plassere minstemann!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #6 Skrevet 28. februar 2015 Kjenner jeg gutten min rett så vil han nok kjøre på sin lillebror ett par ganger, han får såpass med fart at noen ganger har han helt ikke kontroll, så vil heller være safe than sorry. Men takk for råd Hva med en park-a-kid ? Den er 8-kantet med avtagbare deler og kan settes i alle mulige vinkler eller deles opp og senere kan den settes foran peis/ovn/skuffer/kjøkkeninngang. Vi har brukt den til det meste i snart 5 år en fantastisk investering. Anonymous poster hash: 3c6f1...a3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå