Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #1 Skrevet 28. februar 2015 Barnet skal begynne på skole og vi vil gjerne takke de bhg.ansatte med hver sin gave. Må legge til at vi kjenner dem godt! Hva ville du blitt mest glad for Smykke- enkelt feks hjerte eller perle Matgave - feks sjokolade/krydder/pesto e.l Hudprodukter feks håndkrem og dusjsåpe fra Body Shop Blomster Alle får hver sitt personlige kort i tillegg. Anonymous poster hash: 4e8e6...290
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #2 Skrevet 28. februar 2015 Gave fra Bodyshop Konfekt/ krydder som nummer 2. Anonymous poster hash: bf419...5fb
Mamalarma Skrevet 28. februar 2015 #3 Skrevet 28. februar 2015 Barnet skal begynne på skole og vi vil gjerne takke de bhg.ansatte med hver sin gave. Må legge til at vi kjenner dem godt! Hva ville du blitt mest glad for Smykke- enkelt feks hjerte eller perle Matgave - feks sjokolade/krydder/pesto e.l Hudprodukter feks håndkrem og dusjsåpe fra Body Shop Blomster Alle får hver sitt personlige kort i tillegg.Anonymous poster hash: 4e8e6...290 Matgave eller blomster. Men det er fordi jeg ikke bruker smykker og ikke kan bruke ting fra Body Shop pga allergi.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #4 Skrevet 28. februar 2015 Sjokolade, hehe! Gave fra Body Shop hørtes også veldig fint ut, men jeg bruker bare kremer ol. på vinterstid. Dusjsåpe bruker jeg året rundt, men har veldig sensitiv/sart hud, så noe mildt hadde vært fint. Anonymous poster hash: a449e...c05
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #5 Skrevet 28. februar 2015 En flaske vin Anonymous poster hash: ece27...239
ulenissen Skrevet 28. februar 2015 #6 Skrevet 28. februar 2015 Synest alt hørtes fantastisk ut! Hadde satt pris på alt, spesielt kortet! Men av listen... Kanskje smykke, siden det ikke er noe jeg bruker opp, hadde jeg tenkt på barnet hver gang jeg så på det.
Lovemelikeyoudo Skrevet 28. februar 2015 #7 Skrevet 28. februar 2015 Tusen takk for svar. Jeg tenkte også at jeg ville gitt et enkelt smykke. Synes dere det var teit om alle fikk likt smykke eller skulle jeg funnet ett som var mer personlig for den enkelte? HI
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #8 Skrevet 28. februar 2015 Jeg hadde syntes det var veldig kleint å få et smykke eller annen personlig gave. Sjokolade til pauserommet hadde vært ok, s elv om alt virker veldig smiskete. Anonymous poster hash: 8f46a...a9b
Lovemelikeyoudo Skrevet 28. februar 2015 #9 Skrevet 28. februar 2015 Så du ville ikke likt å få noe gave fordi det blir for smiskete?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #10 Skrevet 28. februar 2015 Så du ville ikke likt å få noe gave fordi det blir for smiskete?Jeg personlig ville helst ha sluppet å få gave ja, men det er nå bare slik jeg føler det da. Anonymous poster hash: 8f46a...a9b
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #11 Skrevet 28. februar 2015 Vi har noen ganger fått barnebøker som barna har skrevet en personlig hilsen inni. Kjempekoselig! Og det blir jo brukt av hele barnehagen, ikke bare en enkelt ansatt Anonymous poster hash: e86f1...afd
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #12 Skrevet 28. februar 2015 Tusen takk for svar. Jeg tenkte også at jeg ville gitt et enkelt smykke. Synes dere det var teit om alle fikk likt smykke eller skulle jeg funnet ett som var mer personlig for den enkelte? HI Hadde gått for litt ulike :-) da blir de mer personlig :-) Anonymous poster hash: 2fd95...22e
Lovemelikeyoudo Skrevet 28. februar 2015 #13 Skrevet 28. februar 2015 Du som vil slippe å få gave-hvorfor? Ny tankegang for meg. Vil ikke at noen skal bli ubekvem over å få gaven:)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #14 Skrevet 28. februar 2015 Du som vil slippe å få gave-hvorfor? Ny tankegang for meg. Vil ikke at noen skal bli ubekvem over å få gaven:)Jeg vet egentlig ikke, men det blir for personlig på en måte. Som jeg sa tidligere hadde en fellesgave vært ok, eller som en annen sa en gave til barna hadde også vært fint. Men du, de fleste tenker helt sikkert ikke som meg. Jeg er bare ikke særlig glad i oppmerksomhet. Anonymous poster hash: 8f46a...a9b
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #15 Skrevet 1. mars 2015 Sydentur hadde jeg blitt fornøyd med,om jeg jobbet i barnehage. Anonymous poster hash: ea852...4dd
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #16 Skrevet 1. mars 2015 Barnet skal begynne på skole og vi vil gjerne takke de bhg.ansatte med hver sin gave. Må legge til at vi kjenner dem godt! Hva ville du blitt mest glad for Smykke- enkelt feks hjerte eller perle Matgave - feks sjokolade/krydder/pesto e.l Hudprodukter feks håndkrem og dusjsåpe fra Body Shop Blomster Alle får hver sitt personlige kort i tillegg. Anonymous poster hash: 4e8e6...290 På Aks fikk vi kaffe, te og kjeks! Det var noe av det hyggeligste jeg synes vi har fått! Denne moren hadde fått med seg at hver av oss ansatte må holde dette selv på jobb.... Anonymous poster hash: e4cb1...646
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #17 Skrevet 1. mars 2015 Koselig krus. Har fremdeles et krus jeg fikk da jeg sluttet i en bhg for 14 år siden. 😃 sånne gaver varer lenge og er koselige. Anonymous poster hash: e8b3e...510
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå