Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #1 Skrevet 28. februar 2015 Er det mye harryfolk der? Anonymous poster hash: 2fc49...9f6
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #2 Skrevet 28. februar 2015 Ja Anonymous poster hash: d9140...d10
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #3 Skrevet 28. februar 2015 Ringsaker er en svært kurant plass å bo. Gode skoler, landlig, men gode forbindelser til tre Mjøsbyer, til Gardermoen og Oslo. Ca 33 000 innbyggere, ergo kjenner man heldigvis ikke alle. Forholdsvis rolig og greit, noe ungdomsnark, men også oppegående og flink politifolk som er gode på avdekking av disse miljøene. Fine forhold for flere typer idrett. Kanskje heller labert uteliv, men det er ikke jeg den rette til å si noe om, jeg frekventerer utelivet i svært liten grad. Jeg trives veldig godt her, selv som innflytter. Anonymous poster hash: 3f9b2...e42
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #4 Skrevet 28. februar 2015 I Ringsaker har du alt! Både Harry og litt mer klasse, de har til og med egen opera!!Sjekk ut Ringsaker kommune sine nettsider for litt mer om fasilitetene. Anonymous poster hash: 61dde...795
*Ninnin* Skrevet 1. mars 2015 #5 Skrevet 1. mars 2015 Var veldig Harry for 10-15 år siden. Etter det har det kommer seg veldig og begynner bli en veldig så flott by og bo i.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #6 Skrevet 1. mars 2015 Var veldig Harry for 10-15 år siden. Etter det har det kommer seg veldig og begynner bli en veldig så flott by og bo i. Nå er Ringsaker en kommune og ikke by, utover det er jeg enig i at det er et fint område å bo i. Anonymous poster hash: ba9cd...cd2
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #7 Skrevet 1. mars 2015 Var veldig Harry for 10-15 år siden. Etter det har det kommer seg veldig og begynner bli en veldig så flott by og bo i. Nå er Ringsaker en kommune og ikke by, utover det er jeg enig i at det er et fint område å bo i. Anonymous poster hash: ba9cd...cd2 Ringsaker er ikke en by, men kommunen har faktisk hele to byer! Eller egentlig er det jo ikke byer, men både Brumunddal og Moelv har faktisk bystatus, selv om det er en vits. Brumunddal er et middels stort tettsted, mens Moelv er en del mindre. Likevel: Ringsaker er et trivelig sted å bo. Til å bo på bygda, så er dette sentralt. Passer meg utmerket. :-) Anonymous poster hash: 3f9b2...e42
*Ninnin* Skrevet 5. mars 2015 #8 Skrevet 5. mars 2015 Ja beklager, er selv innflytter i Brumunddal. Og tenkte meg det som "Ringsaker" men Brumunddal er iallefall en fin by og bo i. Spesielt med barn
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #9 Skrevet 5. mars 2015 Jeg trives veldig godt i Brumunddal. Idrett, skole og etter hvert en del kultur. Savner kino og svømmeanlegg (det siste finnes i liten grad ved ungdomsskolen) men det tar bare 10 min å kjøre til Hamar da. Det er en "by" i sterk vekst. Fine turområder både i mark, langs elv og mjøsa. Litt lukkede mennesker men med initiativ så har du dem på kroken 😉 Anonymous poster hash: 01f7d...ee8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå