Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #1 Skrevet 28. februar 2015 Hva hadde du synes om parets 9 år gamle datter med helt normalt søt barnestemme sang en sang under bryllupsfesten? Søtt eller pinlig? Anonymous poster hash: 6d048...0c2 Anonymous poster hash: f71dd...b24
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #2 Skrevet 28. februar 2015 Koselig det Anonymous poster hash: 2a40c...354
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #3 Skrevet 28. februar 2015 Det er da bare koselig. Anonymous poster hash: cfe34...752
Giss Skrevet 28. februar 2015 #5 Skrevet 28. februar 2015 Veldig koselig og fint! Betyr langt mer enn en eller annen betalt sanger som synger noe standart.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #6 Skrevet 28. februar 2015 Koselig om jenta kan synge. Noe pinlig om jenta synger falskt og er tydelig nervøs. Anonymous poster hash: c6387...0b6
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #7 Skrevet 28. februar 2015 Koselig om hun kan sangen skikkli og sangen er kort. Anonymous poster hash: 660d3...076
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #8 Skrevet 28. februar 2015 Vi ble sunget til som en overraskelse av vår nevø (da 8) og min manns sønn (da 7). De sang "lille måltrost" og det var bare utrolig nydelig og sjarmerende😊 tror de fleste satt med en tåre i øyet akkurat da! Anonymous poster hash: a9ecf...877
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #9 Skrevet 28. februar 2015 Det ville fått meg rørt til tårene. Kjempefint! Anonymous poster hash: 1af01...a74
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #10 Skrevet 28. februar 2015 Datteren min sang i kirken da tanta skulle gifte seg. Hun var 12 år og sang "moment like this" av Kelly Clarkson. Virket som det ble godt mottatt, ikke et tørt øye å se Anonymous poster hash: 3ad9a...03a
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #11 Skrevet 28. februar 2015 Takk for alle svar. Skal ha så mye selvinnsikt på min datters veier at jeg kan si at hun ikke har en fantastisk stor stemme, men hun synger rent og med veldig vanlig barnestemme. Mannen mener det kommer til å bli småflaut for gjestene våre som ikke er familie. Jeg tror det blir fint. Anonymous poster hash: f71dd...b24
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #12 Skrevet 28. februar 2015 Jeg hadde syntes det var ganske pyton. Unger som synger sånn midt på treet er ikke pent å høre på for andre enn nærmeste familie. Anonymous poster hash: a95f4...76c
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #14 Skrevet 28. februar 2015 Jeg hadde syntes det var ganske pyton. Unger som synger sånn midt på treet er ikke pent å høre på for andre enn nærmeste familie.Anonymous poster hash: a95f4...76c Men i et bryllup er det da nær familie og gode venner? Jeg blir helt matt av alt som skal være så perfekt og striglet, barnesang er da alltid søtt og rørende. Anonymous poster hash: d2103...ea5
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #15 Skrevet 28. februar 2015 I kirken - definitivt nei! Der burde man bruke profesjonelle. Ingenting er flauere enn en halvkvedet ballade fra en nervøs niese eller overdrevent selvsikker ung kusine.På festen - koselig! Men kun hvis barnet vil det selv. Det verste jeg vet er å se barn som blir drevet frem på scenen av foreldrene. Anonymous poster hash: d0a44...384
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #16 Skrevet 28. februar 2015 Jeg hadde syntes det var ganske pyton. Unger som synger sånn midt på treet er ikke pent å høre på for andre enn nærmeste familie.Anonymous poster hash: a95f4...76c Men i et bryllup er det da nær familie og gode venner? Jeg blir helt matt av alt som skal være så perfekt og striglet, barnesang er da alltid søtt og rørende. Anonymous poster hash: d2103...ea5 Det er mange som ikke er besteforeldre og foreldre av et barn i et bryllup. Jeg ville ikke nødvendigvis funnet det hverken søtt eller rørende å høre mine nieser eller venners barn synge i en formell sammenheng som et bryllup. Det er flott med syngene barn i lek , på tur, i bil og så videre, men det er ikke alle som synes det er så stas å måtte sitte å høre på framført barnesang. Og det handler for min del ikke om at jeg er opptatt av striglethet eller perfeksjon, jeg synes bare det oftest er ganske stygt. Anonymous poster hash: a95f4...76c
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #17 Skrevet 28. februar 2015 Jeg hadde syntes det var ganske pyton. Unger som synger sånn midt på treet er ikke pent å høre på for andre enn nærmeste familie.Anonymous poster hash: a95f4...76c Men i et bryllup er det da nær familie og gode venner?Jeg blir helt matt av alt som skal være så perfekt og striglet, barnesang er da alltid søtt og rørende. Anonymous poster hash: d2103...ea5 Det er mange som ikke er besteforeldre og foreldre av et barn i et bryllup. Jeg ville ikke nødvendigvis funnet det hverken søtt eller rørende å høre mine nieser eller venners barn synge i en formell sammenheng som et bryllup. Det er flott med syngene barn i lek , på tur, i bil og så videre, men det er ikke alle som synes det er så stas å måtte sitte å høre på framført barnesang. Og det handler for min del ikke om at jeg er opptatt av striglethet eller perfeksjon, jeg synes bare det oftest er ganske stygt.Anonymous poster hash: a95f4...76c Du virket jo ganske lite raus og hyggelig! Anonymous poster hash: d2103...ea5
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #18 Skrevet 28. februar 2015 I kirken - definitivt nei! Der burde man bruke profesjonelle. Ingenting er flauere enn en halvkvedet ballade fra en nervøs niese eller overdrevent selvsikker ung kusine. På festen - koselig! Men kun hvis barnet vil det selv. Det verste jeg vet er å se barn som blir drevet frem på scenen av foreldrene. Anonymous poster hash: d0a44...384 Vet ikke om det er mitt innlegg du sikter til når du nevner kirken og niese, men dattera mi kan faktisk synge. Hun fikk være med i "norske talenter" i en alder av 12 år da de ansvarlige for NT fikk se videoen fra kirken... Så så ille kan det ikke ha vært Men selv om hun ikke hadde vært på det nivået så vet jeg at brudeparet hadde vært fornøyde, og er ikke det det viktigste? Anonymous poster hash: 3ad9a...03a
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #19 Skrevet 28. februar 2015 Jeg hadde syntes det var ganske pyton. Unger som synger sånn midt på treet er ikke pent å høre på for andre enn nærmeste familie.Anonymous poster hash: a95f4...76c Men i et bryllup er det da nær familie og gode venner?Jeg blir helt matt av alt som skal være så perfekt og striglet, barnesang er da alltid søtt og rørende. Anonymous poster hash: d2103...ea5 Det er mange som ikke er besteforeldre og foreldre av et barn i et bryllup. Jeg ville ikke nødvendigvis funnet det hverken søtt eller rørende å høre mine nieser eller venners barn synge i en formell sammenheng som et bryllup. Det er flott med syngene barn i lek , på tur, i bil og så videre, men det er ikke alle som synes det er så stas å måtte sitte å høre på framført barnesang. Og det handler for min del ikke om at jeg er opptatt av striglethet eller perfeksjon, jeg synes bare det oftest er ganske stygt.Anonymous poster hash: a95f4...76c Kanskje du skulle la være å dra i bryllupp så slipper du å høre på "pyton" barnesang? Sikkert ingen som kommer til å savne deg. Anonymous poster hash: fd6e0...174
HeltAnonym Skrevet 28. februar 2015 #20 Skrevet 28. februar 2015 Hadde virkelig ikke brydd meg om hva andre syns, om mitt barn hadde hatt lyst å synge til meg og pappaen i bryllupet VÅRT, samma om barnet synger falskt eller ikke så skulle han/hun fått lov til det! VI hadde syns det var verdens beste gave og om noen av gjestene skulle føle seg ukomfortabel med det fordi det ikke er klokkerent som en sangstjerne så kan de bare syns det, hadde virkelig ikke brydd meg om hva de hadde ment!!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #21 Skrevet 28. februar 2015 I kirken - definitivt nei! Der burde man bruke profesjonelle. Ingenting er flauere enn en halvkvedet ballade fra en nervøs niese eller overdrevent selvsikker ung kusine. På festen - koselig! Men kun hvis barnet vil det selv. Det verste jeg vet er å se barn som blir drevet frem på scenen av foreldrene. Anonymous poster hash: d0a44...384 Vet ikke om det er mitt innlegg du sikter til når du nevner kirken og niese, men dattera mi kan faktisk synge. Hun fikk være med i "norske talenter" i en alder av 12 år da de ansvarlige for NT fikk se videoen fra kirken... Så så ille kan det ikke ha vært Men selv om hun ikke hadde vært på det nivået så vet jeg at brudeparet hadde vært fornøyde, og er ikke det det viktigste? Anonymous poster hash: 3ad9a...03a Jeg siktet egentlig ikke til noen som helst, jeg...snakket egentlig helt generelt. Vet ikke engang hvilket innlegg som var ditt. Men siden du nevner at datteren din var med på Norske Talenter, så må jeg bare kommentere at å la barn delta på slike konkurranser er noe av det verste jeg ser..! En barnestemme er ikke klar til å drive med sang på en slik måte, og en barnepsyke burde slippe å være en del av et slikt imagebasert konsept, og hvis du virkelig vil at datteren din skal få beholde musikkgleden sin lenge, så hold henne langt unna den grusomme idol-mølla! Vil datteren din drive med musikk, så send henne til sangpedagog, kor, musikalske teatergrupper - lær henne å bygge talentet sitt på en sunn måte. Ikke press henne til å delta på slikt, bare for å oppnå et minutts berømmelse, for så å leve med forundring i det barnesjarmen rundt stemmen hennes legger seg, og folk ikke er interessert lenger! Anonymous poster hash: d0a44...384
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #22 Skrevet 28. februar 2015 Jeg hadde syntes det var ganske pyton. Unger som synger sånn midt på treet er ikke pent å høre på for andre enn nærmeste familie.Anonymous poster hash: a95f4...76c Men i et bryllup er det da nær familie og gode venner? Jeg blir helt matt av alt som skal være så perfekt og striglet, barnesang er da alltid søtt og rørende. Anonymous poster hash: d2103...ea5 Det er mange som ikke er besteforeldre og foreldre av et barn i et bryllup. Jeg ville ikke nødvendigvis funnet det hverken søtt eller rørende å høre mine nieser eller venners barn synge i en formell sammenheng som et bryllup. Det er flott med syngene barn i lek , på tur, i bil og så videre, men det er ikke alle som synes det er så stas å måtte sitte å høre på framført barnesang. Og det handler for min del ikke om at jeg er opptatt av striglethet eller perfeksjon, jeg synes bare det oftest er ganske stygt. Anonymous poster hash: a95f4...76c Nå er det engang slik at bryllupet er for brudeparet, og ikke en eller annen muggen gjest. Hvis brudeparet ønsker at et barn skal synge er det det eneste som teller i denne sammenheng. Anonymous poster hash: be6fe...584
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #23 Skrevet 1. mars 2015 I kirken - definitivt nei! Der burde man bruke profesjonelle. Ingenting er flauere enn en halvkvedet ballade fra en nervøs niese eller overdrevent selvsikker ung kusine. På festen - koselig! Men kun hvis barnet vil det selv. Det verste jeg vet er å se barn som blir drevet frem på scenen av foreldrene. Anonymous poster hash: d0a44...384 Vet ikke om det er mitt innlegg du sikter til når du nevner kirken og niese, men dattera mi kan faktisk synge. Hun fikk være med i "norske talenter" i en alder av 12 år da de ansvarlige for NT fikk se videoen fra kirken... Så så ille kan det ikke ha vært Men selv om hun ikke hadde vært på det nivået så vet jeg at brudeparet hadde vært fornøyde, og er ikke det det viktigste? Anonymous poster hash: 3ad9a...03a Jeg siktet egentlig ikke til noen som helst, jeg...snakket egentlig helt generelt. Vet ikke engang hvilket innlegg som var ditt.Men siden du nevner at datteren din var med på Norske Talenter, så må jeg bare kommentere at å la barn delta på slike konkurranser er noe av det verste jeg ser..! En barnestemme er ikke klar til å drive med sang på en slik måte, og en barnepsyke burde slippe å være en del av et slikt imagebasert konsept, og hvis du virkelig vil at datteren din skal få beholde musikkgleden sin lenge, så hold henne langt unna den grusomme idol-mølla! Vil datteren din drive med musikk, så send henne til sangpedagog, kor, musikalske teatergrupper - lær henne å bygge talentet sitt på en sunn måte. Ikke press henne til å delta på slikt, bare for å oppnå et minutts berømmelse, for så å leve med forundring i det barnesjarmen rundt stemmen hennes legger seg, og folk ikke er interessert lenger! Anonymous poster hash: d0a44...384 Signerer denne! Anonymous poster hash: cfd80...235
Giss Skrevet 1. mars 2015 #24 Skrevet 1. mars 2015 (endret) Jeg er egentlig litt sjokkert over en del holdninger her, når ord som stygt og pyton blir brukt om barn som synger for brudeparet i et bryllup! Det er brudeparet som skal ha en spesiell dag de husker resten av livet. Uansett hvilken sang en professionell sanger synger i brylluppet kan det også sitte en sur gjest et sted og tenke "Åh nei! Ikke den teite sangen igjen!". Det er hamrende likegyldig. Gjestene er til stede for å overvære vielsen og har man stort bryllup vil det alltid være noen av gjestene som ville gjort ting annerledes. Så lenge dagen er fantastisk for brudeparet så er det det som teller, og så får eventuelle misfornøyde gjester med liten takhøyde og empati forsøke å være veloppdragne nok til å smile og gratulere med dagen! Beklager dagens sure oppstøt. Jeg håper dere får en fantastisk dag! Endret 1. mars 2015 av Giss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå