Gå til innhold

Utdrikningslag i Steinkjer Hjelp!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er to venninner som skal være forlovere for vår felles venninne som skal gifte seg i august i år. Problemet er at hun har flyttet til Steinkjer, vi er ikke derfra og aaaaner ikke hvilke tilbud man kan benytte seg av. Noen som har hatt et kjempegøy utdrikningslag og har lyst til å fortelle hva dere gjorde ? Hva er gøy i Steinkjer ?

 

Anonymous poster hash: 4251b...69e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke fra Steinkjer, men et kjapt Googlesøk viser at de har hundekjøring der. Hva om dere venninnene leier 1 / 2 hytter som dere bor på og så tar dere en dagstur med hundekjøring. Etterpå drar dere tilbake til hytta med god mat, vin, mimring og latter?

 

http://sporbryter.no/daytrip.htm



Anonymous poster hash: df509...b05
Skrevet

Når skal det være da? Dere kan jo få det til når det er Steinkjer festival. En god festival med mye bra band.Tror det er i juni en gang.

Skrevet

Sjekk ut langvassheimen.

En villmarksleir like ved Steinkjer.

 

Masse gøye aktiviteter, som for eksempel padling, løpe på tømmerstokker, hoppe fra tårn og mm.

 

Dere kan ligge i lavvoer eller gammer som er der, og det er kjempetrivelig rundt bålet ved vannkanten om kvelden!

 

Et slikt utdrikningslag hadde i alle fall jeg satt stooor pris på!

Gøye leker med en del "teambuilding" og masse kos med gode venner til langt på natt 😊

Skrevet

Nei, vent.

Det var ikke langvassheimen det het! Søk på villmarksleir, så finner du det sikkert 😜

Skrevet

Rock city på dde karaoke! Hvis de ennå har åpent

 

Anonymous poster hash: f80d8...a81

Skrevet

Rock city på dde karaoke! Hvis de ennå har åpent

 

Anonymous poster hash: f80d8...a81

Det er i namsos, vet ikke hvor langt det er dit. Men det var populært for utdrikningslag

 

Anonymous poster hash: f80d8...a81

Skrevet

 

Rock city på dde karaoke! Hvis de ennå har åpent

 

Anonymous poster hash: f80d8...a81

Det er i namsos, vet ikke hvor langt det er dit. Men det var populært for utdrikningslag

 

Anonymous poster hash: f80d8...a81

Ca 7 mil, liten times kjøring.

 

Spørs hva slags utdrikkinhslag dere ser for dere, men ved finværsdager er inderøys gyldne omvei en perle!! Lunsj på øynaparken etterfulgt av en runde putball f.eks. Fin dagaktivitet.

Skrevet

Morsom tråd! Når er det?

Tenker brannheia som nevnt, vært der på teambuilding selv! God mat også 😃 ellers er det et studio hvor man kan spille inn sang på cd hvis det er noe? Steinkjerfestial som nevnt i juni, lunsj på sushi-resturanten, klatring i klatrevegg i steinkjerhallen, hestetur? Grottevandring i ogndal? Mye friluft i området, men vet ikke om det passer brura 😊

 

Anonymous poster hash: 6ec67...62e

Skrevet

Takk for mange gode tips :) :) den vilmarksgreia hørtes fantastisk ut men sikkert veldig dyrt :P vet ikke hvor mange vi blir enda, kanskje 10 stk. Tenkte på cd-innspilling, karaoke, dansekurs, drinkmixkurs, hyttetur, spa, og liknende. Eventuelt flere småting som kan kombineres. Flere tips tas gjerne imot :) HI

 

Anonymous poster hash: 4251b...69e

Skrevet

Morsom tråd! Når er det?

Tenker brannheia som nevnt, vært der på teambuilding selv! God mat også 😃 ellers er det et studio hvor man kan spille inn sang på cd hvis det er noe? Steinkjerfestial som nevnt i juni, lunsj på sushi-resturanten, klatring i klatrevegg i steinkjerhallen, hestetur? Grottevandring i ogndal? Mye friluft i området, men vet ikke om det passer brura 😊

 

Anonymous poster hash: 6ec67...62e

Takk :) Det er i august :) hvilket studio er dette?

 

Anonymous poster hash: 4251b...69e

Skrevet

Går an å "kidnappe" brura og reise inn til Trondheim da, tar to timer med tog. Der får dere i allefall alt dere vil ha. Steinkjer er litt tam ;-)

 

Anonymous poster hash: 8a487...ffd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...