Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #1 Skrevet 28. februar 2015 En superstjerne? Før hun døde hadde hun litt over 100 000 følgere på instagram og Twitter og det er jo ikke så mange. At hun var narkoman, bølle og nesten ikke hadde venner det vet de fleste. Anonymous poster hash: 4355f...1d7
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #2 Skrevet 28. februar 2015 En superstjerne? Før hun døde hadde hun litt over 100 000 følgere på instagram og Twitter og det er jo ikke så mange. At hun var narkoman, bølle og nesten ikke hadde venner det vet de fleste. Anonymous poster hash: 4355f...1d7 Utrolig pen jente!!!!! Hun var nok litt kjendis pga pappaen er det... Synd at hun døde grusomt for sønnen som var med henne mens hun var død over lengre tid Anonymous poster hash: 217e9...eee
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #3 Skrevet 28. februar 2015 En superstjerne? Før hun døde hadde hun litt over 100 000 følgere på instagram og Twitter og det er jo ikke så mange. At hun var narkoman, bølle og nesten ikke hadde venner det vet de fleste. Anonymous poster hash: 4355f...1d7 Utrolig pen jente!!!!! Hun var nok litt kjendis pga pappaen er det... Synd at hun døde grusomt for sønnen som var med henne mens hun var død over lengre tid Anonymous poster hash: 217e9...eee Det er det jeg tenker også, at hun var litt kjendis pga at faren er det. Synd å ødelegge livet sitt så mye som hun gjorde. Hun hadde jo så mange muligheter i verden pga rik og kjent far. Fikk så mye gratis med kastet det vekk. Og for en tragisk barndom. Hun sa jo selv at alle de vonde følelsene fra barndommen aldri gikk vekk. Unnet henne et godt voksenliv men det klarte hun ikke å få. Lurer på om den stakkars sønnen hennes fikk noen psykiske skader av å være alene så lenge? Hun sa så mye rart, levde nok på en løgn der hun laget som hun hadde fått det bra og at hun ikke var narkoman. Uff og uff Anonymous poster hash: 4355f...1d7
Sint naken biltyv Skrevet 28. februar 2015 #4 Skrevet 28. februar 2015 (endret) Lurer på om sønnen hennes fikk psykiske skader av å være alene så lenge jeg? Hun bar jo narkoman og helt på jordet. Uff for er liv den stakkars jenta hadde. Trist at hun ikke fikk det bra før hun døde. Tror mange ønsket at hun fikk det bra. Kjendis var hun vel kanskje ikke? Litt kjendis noen steder kanskje? Hun skrev jo i et blad hvor lykkelig hun var et par måneder før hun døde. At hun ikke hadde noen venner(nestenk) igjen men at hun hadde funnet den perfekte balansen i livet og at barna hadde fikset henne. Det var bare tull, et barn kan ikke fikse noen og hadde hun vært lykkelig hadde hun ikke ruset seg. Endret 28. februar 2015 av Sint naken biltyv
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #5 Skrevet 28. februar 2015 Dytt Anonymous poster hash: 4355f...1d7
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #6 Skrevet 28. februar 2015 Jeg syntes dette faktisk var et stygt og respektløst innlegg. Hun var elsket og folk savner henne. Betyr noe annet noe? Anonymous poster hash: 21d9b...5a6
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #7 Skrevet 28. februar 2015 Kjendis datter vil jeg heller påstå! Anonymous poster hash: 1a01d...228
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #8 Skrevet 28. februar 2015 Jeg syntes dette faktisk var et stygt og respektløst innlegg. Hun var elsket og folk savner henne. Betyr noe annet noe? Anonymous poster hash: 21d9b...5a6 Klart det gjør... Mye annet enn akkurat det som interesserer Anonymous poster hash: 4355f...1d7
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #9 Skrevet 28. februar 2015 Jobbet hun ikke litt som modell? Jeg tviler på sønnen får noen psykiske problemer av dødsfallet, han var jo temmelig liten. Jeg vet bare om ett barn som har vært sammen med en person som døde, og der trodde barnet at vedkommende sov. Barnet var 4 år og lider ikke. (Dødsfallet var naturlig) Anonymous poster hash: 4e7d3...aac
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #10 Skrevet 28. februar 2015 Man er kjendis om vilt fremmede folk i andre land anser at "det vet jo alle" om noe som helst om en. Anonymous poster hash: b1cf1...a22
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #11 Skrevet 1. mars 2015 Man er kjendis om vilt fremmede folk i andre land anser at "det vet jo alle" om noe som helst om en. Anonymous poster hash: b1cf1...a22 Bor i England og kjenner henne litt. Derfor jeg vet. Mente at alle som kjenner henne/kjenner til henne vet dette... Anonymous poster hash: 4355f...1d7
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #12 Skrevet 1. mars 2015 Jeg ble oppriktig lei meg og i ettertid kan jeg si at jeg dikk en sorgreaksjin da Peaches døde. Hun var nok ikke en kjendis i den forstand at hun bød seg selv frem og gjorde alt for oppmerksomhet slik mange " kjendiser " idag. Men jeg oppdaget henne da jeg leste om tilknytningsomsorg og ulike tilnærminger til å være en tilstedeværende og følsom mamma, og fant mange uttalelser og diskusjoner av og med henne om såkalt Attachement Parenting (sjekk google/youtube). Ble følger av henne på Instagram, og hun delte så mye fra hverdagen som mor, og hun inspirerte meg veldig i måten hun lekte, koste seg og så ut til å nyte motsrollen. Så hvorfor i alle dager skjedde det som skjedde?? Jeg fattet ikke at hun trengte heroin for å nyte den herlige familien, mannen, og livet sitt... Googlet litt rundt og fant denne videoen om heroinmisbruk - den åpnet virkelig øynene mine... Dessuten sa Tom Cohen at han visste hun slet med det, og etter lang tids avhold hadde fått et tilbakefall og at hun var på vei inn på rehab. Og ikke minst, dosenhun hadde tatt var helt ekstremt ren type heroin som i sammen med at hun ikke hadde brukt på en stund, gjorde at det ble en dødelig dose. Anonymous poster hash: d5f49...9f1
Sint naken biltyv Skrevet 1. mars 2015 #13 Skrevet 1. mars 2015 Jeg ble oppriktig lei meg og i ettertid kan jeg si at jeg dikk en sorgreaksjin da Peaches døde. Hun var nok ikke en kjendis i den forstand at hun bød seg selv frem og gjorde alt for oppmerksomhet slik mange " kjendiser " idag. Men jeg oppdaget henne da jeg leste om tilknytningsomsorg og ulike tilnærminger til å være en tilstedeværende og følsom mamma, og fant mange uttalelser og diskusjoner av og med henne om såkalt Attachement Parenting (sjekk google/youtube). Ble følger av henne på Instagram, og hun delte så mye fra hverdagen som mor, og hun inspirerte meg veldig i måten hun lekte, koste seg og så ut til å nyte motsrollen. Så hvorfor i alle dager skjedde det som skjedde?? Jeg fattet ikke at hun trengte heroin for å nyte den herlige familien, mannen, og livet sitt... Googlet litt rundt og fant denne videoen om heroinmisbruk - den åpnet virkelig øynene mine... Dessuten sa Tom Cohen at han visste hun slet med det, og etter lang tids avhold hadde fått et tilbakefall og at hun var på vei inn på rehab. Og ikke minst, dosenhun hadde tatt var helt ekstremt ren type heroin som i sammen med at hun ikke hadde brukt på en stund, gjorde at det ble en dødelig dose. Anonymous poster hash: d5f49...9f1 Man har det ikke bra om man ruser seg. Hun lot som hun hadde det bra i inervjuer og på Twitter og instagram men det er tydelig at hun ikke hadde bra med seg selv og var fornøyd med livet sitt. Man ruser seg ikke om man har det bra. Hun prøvde å fremstå som en god mor og prøvde å vise fram et perfekt liv. Men virkeligheten og sannheten er at hun ikke hadde det godt i det hele tatt. Det er synd for jeg ønsket henne alt godt etter en tøff barndom og et tøft voksenliv. Ble utrolig lei meg da hun døde jeg også. I inervjuer kom det fram små drypp her og der der hun røper at hun ikke egentlig hadde det så bra. Tilknyttningsomsorgen hun drev med var så som så forresten. Hun hadde veldig mye fri i mange dager av gangen og det er jo litt av greia, at man alltid er sammen med barna sine selv. Hun har nok slitt veldig med å prøve å holde fasaden og vise fram det perfekte livet samtidig som hun i skjul har ruset seg, tatt methadon under svangerskapene osv. Skyldfølelsen og skammen hun nok har følt har nok vært tung å bære sammen med angsten om at noen skal oppdage at det perfekte livet hun levde ikke var det. En kompis av meg er venninne men han Tom og han sier mye foregikk i kulissene der og at Tom og Peaches hadde glidd fra hverandre og at det var mye trøbbel mellom de og at Peaches hadde det ille. Utrolig synd for hun fortjente å finne ro og få et bra liv. Tenker mye på henne og er faktisk lei meg for at hun døde enda.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #14 Skrevet 1. mars 2015 Hvem F_ er det som maser om denne avdøde kjendisdatteren her inne på DIB? Har du fortsatt ikke fått hjelp med ditt savn av en "kjendis"? Anonymous poster hash: 653e6...e9c
Sint naken biltyv Skrevet 1. mars 2015 #15 Skrevet 1. mars 2015 Hvem F_ er det som maser om denne avdøde kjendisdatteren her inne på DIB? Har du fortsatt ikke fått hjelp med ditt savn av en "kjendis"? Anonymous poster hash: 653e6...e9c Er det så mye mas om henne da? Ser mest mas om fotballfrue, villa paprika, komikerfrue etc jeg.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #16 Skrevet 1. mars 2015 Jepp det er det. For mye for å komme fra et friskt menneske. Men det var naturlig nok mer rundt når hun døde, som vel var en stund siden. Vi vanlige folk har glemt dette og går vel ikke rundt og føler savn/er lei oss over Geldofs sin datter nå fortsatt?! Anonymous poster hash: 653e6...e9c
Sint naken biltyv Skrevet 1. mars 2015 #17 Skrevet 1. mars 2015 Jepp det er det. For mye for å komme fra et friskt menneske. Men det var naturlig nok mer rundt når hun døde, som vel var en stund siden. Vi vanlige folk har glemt dette og går vel ikke rundt og føler savn/er lei oss over Geldofs sin datter nå fortsatt?! Anonymous poster hash: 653e6...e9c Jeg er fortsatt lei meg for det men nå var vi mye i samme miljø før. Og jeg er venn med noen venner av henne. Hmm, haha, jeg er vel gal da😉
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #18 Skrevet 1. mars 2015 Jepp det er det. For mye for å komme fra et friskt menneske. Men det var naturlig nok mer rundt når hun døde, som vel var en stund siden. Vi vanlige folk har glemt dette og går vel ikke rundt og føler savn/er lei oss over Geldofs sin datter nå fortsatt?! Anonymous poster hash: 653e6...e9c Jeg er fortsatt lei meg for det men nå var vi mye i samme miljø før. Og jeg er venn med noen venner av henne. Hmm, haha, jeg er vel gal da😉 Du skjønner sikkert at det ikke er deg jeg snakker om. Hvis man har mist noen man kjenner er vel det en annen sak. Det er en annen her som tar opp temaet. For henne er hun en kjendis og da kan vi vel være enig i at det er litt på kanten .... Anonymous poster hash: 653e6...e9c
Sint naken biltyv Skrevet 1. mars 2015 #19 Skrevet 1. mars 2015 (endret) Jepp det er det. For mye for å komme fra et friskt menneske. Men det var naturlig nok mer rundt når hun døde, som vel var en stund siden. Vi vanlige folk har glemt dette og går vel ikke rundt og føler savn/er lei oss over Geldofs sin datter nå fortsatt?! Anonymous poster hash: 653e6...e9c Jeg er fortsatt lei meg for det men nå var vi mye i samme miljø før. Og jeg er venn med noen venner av henne. Hmm, haha, jeg er vel gal da😉Du skjønner sikkert at det ikke er deg jeg snakker om. Hvis man har mist noen man kjenner er vel det en annen sak. Det er en annen her som tar opp temaet. For henne er hun en kjendis og da kan vi vel være enig i at det er litt på kanten .... Anonymous poster hash: 653e6...e9c Å, jeg trodde du mente meg😛 Er ikke enig i at det er litt på kanten da. Det er ganske vanlig å sørge over kjendiser man ikke kjente. Man får er forhold til de på en måte. Endret 1. mars 2015 av Sint naken biltyv
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #20 Skrevet 1. mars 2015 Jepp det er det. For mye for å komme fra et friskt menneske. Men det var naturlig nok mer rundt når hun døde, som vel var en stund siden. Vi vanlige folk har glemt dette og går vel ikke rundt og føler savn/er lei oss over Geldofs sin datter nå fortsatt?! Anonymous poster hash: 653e6...e9c Jeg er fortsatt lei meg for det men nå var vi mye i samme miljø før. Og jeg er venn med noen venner av henne. Hmm, haha, jeg er vel gal da😉Du skjønner sikkert at det ikke er deg jeg snakker om. Hvis man har mist noen man kjenner er vel det en annen sak. Det er en annen her som tar opp temaet. For henne er hun en kjendis og da kan vi vel være enig i at det er litt på kanten .... Anonymous poster hash: 653e6...e9c Å, jeg trodde du mente meg😛 Er ikke enig i at det er litt på kanten da. Det er ganske vanlig å sørge over kjendiser man ikke kjente. Man får er forhold til de på en måte. Fant rimelig mange tråder om dette temaet og du er med i de fleste, du sier også at du gjerne skulle bytte utseende med henne.... Hjelpes! Spooky. Anonymous poster hash: 653e6...e9c
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #21 Skrevet 1. mars 2015 Og her kommer følelsepolitiet trampende.. La folk føle hva de vil! Det er vel ikke merkelig om folk synes det er trist at en ung mor dør slik hennes mor døde! Noen berører noe hos andre, og det er da vel ikke noe "sykt" over det! Kanskje de som mener at dette er syklig selv er følelsesmessig avstumpet? Det virker nesten slik om man skal dømme etter hvordan de søker opp eldre innlegg i sin iver etter diagnosesetting! Anonymous poster hash: f088b...428
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #22 Skrevet 1. mars 2015 Jepp det er det. For mye for å komme fra et friskt menneske. Men det var naturlig nok mer rundt når hun døde, som vel var en stund siden. Vi vanlige folk har glemt dette og går vel ikke rundt og føler savn/er lei oss over Geldofs sin datter nå fortsatt?! Anonymous poster hash: 653e6...e9c Jeg er fortsatt lei meg for det men nå var vi mye i samme miljø før. Og jeg er venn med noen venner av henne. Hmm, haha, jeg er vel gal da😉Du skjønner sikkert at det ikke er deg jeg snakker om. Hvis man har mist noen man kjenner er vel det en annen sak. Det er en annen her som tar opp temaet. For henne er hun en kjendis og da kan vi vel være enig i at det er litt på kanten .... Anonymous poster hash: 653e6...e9c Å, jeg trodde du mente meg😛 Er ikke enig i at det er litt på kanten da. Det er ganske vanlig å sørge over kjendiser man ikke kjente. Man får er forhold til de på en måte.Fant rimelig mange tråder om dette temaet og du er med i de fleste, du sier også at du gjerne skulle bytte utseende med henne.... Hjelpes! Spooky. Anonymous poster hash: 653e6...e9c Det er vel mange som syntes det var synd at hun mistet livet, for det er helt vanlig. Hva er det DU ikke fikk under oppveksten, tenker jeg. Hvorfor synes du det er sykt at folk blir lei seg for slikt? Anonymous poster hash: d6ed1...a5f
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #23 Skrevet 1. mars 2015 Jepp det er det. For mye for å komme fra et friskt menneske. Men det var naturlig nok mer rundt når hun døde, som vel var en stund siden. Vi vanlige folk har glemt dette og går vel ikke rundt og føler savn/er lei oss over Geldofs sin datter nå fortsatt?! Anonymous poster hash: 653e6...e9c Jeg er fortsatt lei meg for det men nå var vi mye i samme miljø før. Og jeg er venn med noen venner av henne. Hmm, haha, jeg er vel gal daDu skjønner sikkert at det ikke er deg jeg snakker om. Hvis man har mist noen man kjenner er vel det en annen sak. Det er en annen her som tar opp temaet. For henne er hun en kjendis og da kan vi vel være enig i at det er litt på kanten .... Anonymous poster hash: 653e6...e9c Å, jeg trodde du mente meg Er ikke enig i at det er litt på kanten da. Det er ganske vanlig å sørge over kjendiser man ikke kjente. Man får er forhold til de på en måte.Fant rimelig mange tråder om dette temaet og du er med i de fleste, du sier også at du gjerne skulle bytte utseende med henne.... Hjelpes! Spooky. Anonymous poster hash: 653e6...e9c Det er vel mange som syntes det var synd at hun mistet livet, for det er helt vanlig. Hva er det DU ikke fikk under oppveksten, tenker jeg. Hvorfor synes du det er sykt at folk blir lei seg for slikt? Anonymous poster hash: d6ed1...a5f Det er en person som skriver her innimellom som er litt besatt av både Peaches Geldof og en av de store profilene her på forumet. Det syns jeg fatkisk er spooky, selv om jeg også syns det var trist at hun måtte dø og ikke minst måten det skjedde på. Anonymous poster hash: 7cab7...979
Sint naken biltyv Skrevet 1. mars 2015 #24 Skrevet 1. mars 2015 Jepp det er det. For mye for å komme fra et friskt menneske. Men det var naturlig nok mer rundt når hun døde, som vel var en stund siden. Vi vanlige folk har glemt dette og går vel ikke rundt og føler savn/er lei oss over Geldofs sin datter nå fortsatt?! Anonymous poster hash: 653e6...e9c Jeg er fortsatt lei meg for det men nå var vi mye i samme miljø før. Og jeg er venn med noen venner av henne. Hmm, haha, jeg er vel gal da😉Du skjønner sikkert at det ikke er deg jeg snakker om. Hvis man har mist noen man kjenner er vel det en annen sak. Det er en annen her som tar opp temaet. For henne er hun en kjendis og da kan vi vel være enig i at det er litt på kanten .... Anonymous poster hash: 653e6...e9c Å, jeg trodde du mente meg😛 Er ikke enig i at det er litt på kanten da. Det er ganske vanlig å sørge over kjendiser man ikke kjente. Man får er forhold til de på en måte.Fant rimelig mange tråder om dette temaet og du er med i de fleste, du sier også at du gjerne skulle bytte utseende med henne.... Hjelpes! Spooky. Anonymous poster hash: 653e6...e9c For du er helt riktig som leter opp gamle tråder i din iver etter å diagnosene andre?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #25 Skrevet 1. mars 2015 Jepp det er det. For mye for å komme fra et friskt menneske. Men det var naturlig nok mer rundt når hun døde, som vel var en stund siden. Vi vanlige folk har glemt dette og går vel ikke rundt og føler savn/er lei oss over Geldofs sin datter nå fortsatt?! Anonymous poster hash: 653e6...e9c Det er vel egentlig ikke så uvanlig. Jeg får fremdeles et sug i magen og kjenner meg trist om jeg ser eller leser om Steve Irwin, selv om det er mange år siden han døde. Anonymous poster hash: 21d9b...5a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå