Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #1 Skrevet 28. februar 2015 Er det tiden for å være vanskelig nå?! 😫 ALT er galt. Bare holde meg i hånden ellers hyles det. Vil heller IKKE bli bært av andre enn meg. Hvis jeg prøver å hjelpe til når han f.eks ikke får til et puslespill så kan han skrike i et kvarter. Og skriker hvis jeg ikke hjelper. Er det bare en periode eller er det trassen som har begynt. Hjelpe meg 😔 Anonymous poster hash: e938e...fd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå