Gå til innhold

Disse matkassene, verdt det?


Anbefalte innlegg

Skrevet

2 voksne og to barn. Vi bruker godt over 1000 kr i uka og sikkert mye mer om jeg hadde regnet nøye på det! Sitter og vurderer det!

Men hvilken i såfall?

 

Anonymous poster hash: b7068...213

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi sparar ikkje på det, sidan eg handlar ganske økonomisk til vanleg, men synes det er greit å sleppe å planlegge så mykje.  Vart lei av å ete det same om att og om att.  No har vi Adams matkasse annankvar veke.  Det er lettvindt å endre bestilling eller avbestille, så de kan jo prøve og sjå korleis de likar det.  Det vert litt repetisjon med matkasse og.  Ikkje heilt dei same rettane, men ein del av dei same ingrediensane når ein har halde på ei stund.  No ventar me godt levert i neste veke, så får me sjå korleis me likar det.



Anonymous poster hash: c64aa...1f4
Skrevet

Hva bruker du godt over 1000 kr i uka på? Bare middagen?

Du må også ha mat og drikke til alle andre måltider + middag de to andre dagene.



Anonymous poster hash: c5e59...d6a
Skrevet

Helt ærlig vet jeg ikke hva jeg bruker på. I det siste har vi kjøpt middag hver dag i butikken. 250kr feks hver gang ( pluss litt ekstra ting).... Totalt bortkastet !! Vi har null ide til middag i hverdagen, og blir stort sett det samme.....

 

Anonymous poster hash: b7068...213

Skrevet

Godt levert 👍 Fint å spise sunt og variert, gode råvarer, slipper å planlegge, slipper å handle mer enn brødmat. Vi har hatt ekspressmeny i tre uker nå. Veldig god mat, forutenom en dag. Minuset er at det ofte er litt tiltak om man har det travelt da noen retter føles litt kompliserte å lage. Vi har bestilt barnemeny fra neste uke, litt enklere retter :)

Gjest MammaTilKidsa
Skrevet

Man sparer men gud for en møkkamat...

Skrevet

Vi handler økonomisk så for oss ble det MYE dyrere.

Måten var dårligere enn den vi lager selv.

Det var altfor lite grønnsaker. Dobbelt så mye ris/poteter som grønnsaker kaller ikke jeg et godt balansert måltid.

 

Så nei, overhodet ikke verdt pengene. Ikke på noen måte. Dette var Adams matkasse.

Skrevet

Vi begynte med Kolonihagen for et par mnd siden og er kjempefornøyd! God og sunn mat, spennende vri på i utganspunktet tradisjonelle retter og veldig gode råvarer - ofte kortreist mat. Vi gjør det ikke for å spare penger men for å utvide middagshorisonten, jeg ble etter hvert veldig stressa ift å finne på gode, sunne, lettlagde og varierte middager - nå slipper vi i det minste å finne på retter innimellom. Abonnerer annenhver uke pga pris og synes det er fantastisk - absolutt verdt pengene! Vet ikke om de leverer overalt da, sjekk nettsidene;) De kom forresten ut best i et par tester i fjor.

 

Anonymous poster hash: 818e4...3e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...