Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #1 Skrevet 28. februar 2015 Hva gjør dere?? 2 1/2 og 5. Sloss døgnet rundt. Hvor mye blander dere dere? Stopper dere dem? Jeg må finne en vei ut av dette helvete, men samtidig føler jeg at de må klare å finne en balanse selv? Få til en relasjon? Det blir IKKE bra av å stoppe de, men kan det bli bedre av å la den sloss? Anonymous poster hash: e2ce7...d80
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #2 Skrevet 28. februar 2015 Mine er 8 og 11 å nå krangler de så busta fyker. Jeg har megler mellom dem i årevis dessverre egentlig. De mangler rett å slett evnen til å ordne opp seg i mellom. Jeg har lært dem at de må komme til meg for å løse problemene sine, både seg i mellom og mellom dem og andre. Nå overvåker jeg kampene, men prøver å holde meg utenfor slik at de lærer å løse sine problemer. Men, når skal man la dem ordne opp, når skjønner de spillereglene og når må vi trå til er veldig vanskelig å vite. Anonymous poster hash: 8abac...9d8
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #3 Skrevet 28. februar 2015 Helt umulig :-( Anonymous poster hash: e2ce7...d80
Gjest Antarctica Skrevet 28. februar 2015 #4 Skrevet 28. februar 2015 Å krangle er selvsagt lov. Å bruke knyttnever på hverandre er det ikke. Ei heller å klype, bite, lugge osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå