Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #1 Skrevet 28. februar 2015 Er 10 uker på vei. Blødde friskt i går, ikke mye men måtte bruke bind. I dag brun spotting. Bra eller dårlig tegn? SA gir vel smerter og styrtblødning? Anonymous poster hash: b250e...fac
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #2 Skrevet 28. februar 2015 Ikke nødvendigvis. Kontakt lege. Anonymous poster hash: d330f...c26
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #3 Skrevet 28. februar 2015 Ikke nødvendigvis. Kontakt lege. Anonymous poster hash: d330f...c26 Tar de blodprøver eller henviser de til ultralyd? Kanskje ikke legevakt materiale ? vente til mandag? Anonymous poster hash: b250e...fac
Ønsker.. Skrevet 28. februar 2015 #4 Skrevet 28. februar 2015 Du kan jo ringe legevakten og fortelle at du er gravid i uke 10 og at du har blødning. Det kan nok hende de ber deg kontakte legen til mandag. Jeg har fått det svaret de gangene jeg har ringt ned til legevakten i hvert fall. Tenker på deg og håper dette går bra <3
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #5 Skrevet 28. februar 2015 Jeg har hatt småblødninger i alle mine 4 svangerskap. Har heldigvis gått bra alle gangene Før uke 12 har ikke legevakta vært behjelpelig, bare fått beskjed om å kontakte fastlege fordi de uansett ikke får gjort noe om det skulle være en spontanabort på gang. En gang hadde jeg en ganske kraftig blødning. Kjente en klump som presset seg ut og det ble varmt og vått mellom beina. Løp på do og så at trusa var gjennomvåt at mørkerødt blod. Da var jeg i uke 14 (eller 16?), da ble jeg sendt på sykehuset til ultralyd. Hadde allerede mistet en tvilling i samme svangerskap (i uke 6), men da hadde jeg kraftige smerter og blødde mye. Denne gangen gikk det heldigvis bra Krysser fingre og tær for at alt er bra med den lille i magen, hi Anonymous poster hash: 38c21...a7c
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #6 Skrevet 28. februar 2015 Takk for gode ord Anonymous poster hash: b250e...fac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå