Gå til innhold

lavkarbo / ketolyse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått på kuren 1.5 veker. Gjekk ned 1.1 kg første veka. I dag har eg gått opp igjen slik at eg nesten er tilbake til start. Det kan jo vere syklus (fekk menstruasjon i dag), men så demotiverande! Er i ketose.

Vits å fortsette?

Anonymous poster hash: 18d38...e8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du at du gikk ned 1,1 kg? Eller 11 kg?

Jeg prøvde ketolysekuren for noen år siden, jeg var i ketose hele tiden. Første uken gikk jeg ned 1,8 kg, så etter det gikk jeg opp nøyaktig 400 g, hver uke. Og jeg ble skikkelig dårlig og. Så jeg måtte bare slutte. Det er ikke alle ketolysedietten virker på.

Jeg gikk over på noe ala Fedon Lindberg, så fortsatt lavkarbo, men ikke ekstrem lavkarbo. Og da mistet jeg 32 kg på 1 år. Og følte jeg spiste mye god mat, og spiste meg mett hele tiden.

Anonymous poster hash: e030d...784
Skrevet

Du Kan jo ikke slutte etter en uke. Har selv gått på lavkarbo i 3uker, gått ned 3,5kg. Men er helt normalt å gå opp litt om man har mensen. Gi det et par uker til å se om det er noe for deg.

Anonymous poster hash: 92705...c40

Skrevet

Meinar 1.1 kg på 1.5 uker.

Må kanskje gi det meir tid.

Takk!

Anonymous poster hash: 18d38...e8f
Skrevet

Jeg har levd på lavkarbo siden nyttår og gått ned ti kg. Følger du ketolysekuren fra boka til Torkil? Fortell litt om hva du spiser da.

Jeg går opp 1-2kg den uka jeg har mensen.

Skrevet

Jeg har levd på lavkarbo siden nyttår og gått ned ti kg. Følger du ketolysekuren fra boka til Torkil? Fortell litt om hva du spiser da.

Hei, har du noen gode retter å dele😊 begynner å bli lei de samme gamle som jeg spiser..

Skrevet

Hei, har du noen gode retter å dele😊 begynner å bli lei de samme gamle som jeg spiser..

Jeg lever ikke etter ketolysekuren altså :)

Spiser mye fisk, kylling og kjøttretter. Prøver å variere så jeg ikke blir lei. Jeg har ikke helt sansen for alle disse erstatningene med mye egg i, så jeg baker ikke alle disse erstatningene for brød o.l.

I dag blir det biff med fløtegratinert sellerirot,asparges og små tomater.

I morgen blir det hjemmelaget burgere med masse ost. Jeg spiser salat med avokado,løk og tomat til. Og lager hamburgerdressing.

Mandag blir det laks med mos av blomkål og brokkoli,rester av asparges og creme fr.

Tirsdag blir det blomkålsuppe med stekt bacon.

Onsdag blir det torsk med bacon, sellerirotmos ,noe grønnsaker og dillsaus. Lenger har jeg ikke planlagt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...