Gå til innhold

Baby hyler på puppen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Baby på 6 uker hyler når han blir lagt til. Jeg vet jeg har nok melk og at melka kommer fort. Har gått fint opp i vekt.

Blir så frustrert og aner ikke hva jeg skal gjøre....

Noen tips??

Anonymous poster hash: a0d0a...c50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tett i nesa? Da er det vanskelig for babyen å puste når den samtidig drikker

Anonymous poster hash: b04f4...9fd

Skrevet

Melka kommer ikke for fort da? Min baby slet med det en periode. Hun rakk ikke å ta unna fordi det kom så fort. Det løste seg ved at jeg pumpet litt og tok av trykket litt når det sprengte som mest.

Anonymous poster hash: 788cb...e23

Skrevet

Min hyler under amming når han er sulten, men har en rap som må ut først.

Andre ganger hyler han når han blir lagt til, da skyldes det enten at han er mett, eller at han er så sulten at han bare må klage litt over "leveransetiden". Umulig å høre forskjell på de to hyla

Anonymous poster hash: f400f...8a4

Skrevet

Låsninger i nakke? Som gjør vondt når han skal ligge i spisestilling..?

Skrevet

Sånn holdt min baby på og en periode. Fant ikke ut hvorfor, men de på helestasjonen sa at det ikke var uvanlig. Gikk til slutt over av seg selv:)

Skrevet

Har problemet oppstått nå, eller har det vært slik siden start? Glem låsninger og annet nymotens tull. Mi yngste hadde så skjev nakke etter fødsel at det var synlig for alle, men gråt ikke forde og det gikk seg til av seg selv når hun begynte å ligge på magen. En skal ikke knekke på skjøre små kropper, det sier seg selv. Kanskje barnet ditt ikke liker pupp, er sultent eller får maten for raskt og blir kvalm.....Har ammet begge barna mine, men ikke lenge for å si det slikt. De skrek, fikk for mye og for raskt, fikk for lite og var sultne, var alltid grinete og utilpasse, masete, gulpet/reflux pga morsmelkens tynne konsistens, hadde mageknip, sov ikke om natten, jeg ble utslitt....herregud for et strevsomt mareritt det var for barna og meg! men du SKAL amme i Norge-forbannet tull!.så fikk de flaske (bf overtalte meg) og har de har begge vært drømmebarna siden hehe;) Etter de fikk velge mengde og spisetempo selv med mme som gav skikkelig vomfyll, sluttet alt mas, gråt og de sov 10-12 timer om natten i en alder av 2-3 mnd:) 

Anonymous poster hash: 7183c...873

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...