Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #1 Skrevet 28. februar 2015 Min orgasme sitter bare i underlivet,og har alltid gjort det. Hodet er ikke med,og jeg må stimuleres lenge på klit før jeg kommer. Hvordan er det med dere,kommer dere i hodet også? Anonymous poster hash: 47386...b6a
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #2 Skrevet 28. februar 2015 Dette skjønte jeg ikke noe av. Jeg kommer alltid bare nedentil jeg og har aldri hørt om eller tenkt at det skal være annerledes. Så jeg er spent på hva slags svar du får Anonymous poster hash: b8054...d82
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #3 Skrevet 28. februar 2015 Om ikke hodet er med så får jeg ikke orgasme. Jeg kan ikke planlegge neste ukes middager og komme. Når jeg kommer er hodet med på det også, og det som skjer der inne er vel mest som fargeeksplosjoner? Anonymous poster hash: c6fed...dec
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #4 Skrevet 28. februar 2015 Jeg må være tilstede ja, kan heller ikke tenke på middag .. Og når jeg kommer tenker jeg bare at "håper han ikke fucker det opp nå!" 😅😂😂😂 Og da betyr det at han tar puppene, ikke tar ikke lenge nok, begynner og ta sats inn i sin egen. Han gjør stort sett alt rett, men noen ganger tar vel iveren over 😁 Anonymous poster hash: 3ca6e...eb9
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #5 Skrevet 28. februar 2015 Jeg må være helt til stede i hode også for å få orgasme. De aller beste orgasmene mine starter faktisk med en helt fantastisk følelse som brer seg ut fra klitoris og kribler helt ut i alle kroppsdeler og helt ut i hårtuppene 😊 Anonymous poster hash: 7255e...157
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #6 Skrevet 28. februar 2015 Ja, det tør jeg påstå. Jeg får intense orgasmer, å blir helt amøbe etterpå Anonymous poster hash: fce95...77f
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #7 Skrevet 28. februar 2015 Jeg kan tenke på middag og likevel få orgasme. Jeg har ellers ingen problemer med å komme "med hodet" også, men jeg har ikke noen god konsentrasjon, så jeg vil nesten alltid falle litt ut og inn av fokus mens jeg/mannen holder på med meg, og det er ikke alltid jeg klarer å fokusere idet jeg kommer, så hodet også kommer med. Det som hjelper for meg er å fantasere når jeg er rett på kanten og prøve å holde fantasien vedlike mens jeg kommer - da er hodet med!Orgasmer som tar hodet med, er helt annerledes - man blir helt... i ørska, lenge etterpå. Hvert fiber i kroppen dirrer og har etterdønninger flere minutter etterpå. Anonymous poster hash: 6dfb6...602
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #8 Skrevet 28. februar 2015 Ja,i hele kroppen om det er virkelig godt Anonymous poster hash: 04b28...3c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå