Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #1 Skrevet 28. februar 2015 Har en på 1 år og 4 måneder som bare vil en ting for tiden..på kjøkkenet og i kjøleskapet :-( Vi er der mye og han hjelper meg med oppvask osv. Men vi kan da ikke være der hele dagen! Når jeg ikke blir med han hylskriker han og gråter leeenge. Det går IKKE an å avlede. Skal jeg da bare gå bort fra situasjonen og la han skrike ut? Jeg er tydligvis en dårlig mor som ikke får dette til! Anonymous poster hash: 908ae...394
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #2 Skrevet 28. februar 2015 Selvsagt, bare ignorer hylingen. Kan bare læ re e seg med en gang at kjøkkenet ikke er lekeplas. Hvis du ikke gir det oppmerksomhet går det fortere over. Anonymous poster hash: c8a6c...9ed
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #3 Skrevet 28. februar 2015 Min har et skap som er "hans", med ting han ikke klarer å ødelegge (kakebokser med ris der lokket er teipet fast, plastbokser i div farger etc), men når han begynner og vil inn i andre skap og skuffer er det kun å bære ham bort som fungerer. Jeg sier nei to ganger, han blir bare mer ivrig etter å komme seg inn i skapet/skuffen, og da er det kun å løfte ham bort fra situasjonen som fungerer. Finner noe annet og snakker entusiastisk om det, for å få han med. Litt friminutt blir det med disse bestemte karene, men det tåler vi. De må lære at de ikke alltid får viljen sin. Samtidig er denne egenskapen en god ting om den brukes rett! Anonymous poster hash: 07150...b8d
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #4 Skrevet 28. februar 2015 Ikke friminutt! Skriking skrev jeg:) Autocorrect ja... Anonymous poster hash: 07150...b8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå