Gå til innhold

Pneumothorax - noen som har hatt bare milde symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, jeg skal kontakte lege om symptomene mine blir verre ;)

Men det jeg lurer på er om noen har hatt en pneumothorax og kun hatt milde symptomer på tung pust?

Og noenlunde milde smerter i brystkassen?

Tidligere i uken fikk jeg gjort en undersøkelse som gir en viss risiko for dette, og jeg har siden undersøkelsen vært en del tungpustet. Har tenkt det bare er fordi litt muskulatur er påvirket og at jeg er øm i området, men begynner å lure, for synes det sitter lenge i.

Ligger jeg helt flatt lenge så blir jeg så godt som symptomfri.

Anonymous poster hash: 56aad...01f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytt*

Skrevet

Symptombildet ved en PT avhenger av størrelse, lokalisasjon og grunnsykdom. Om du har smerter og ubehag nå etter lungeprosedyre bør du absolutt ringe legevakt for å få tatt en røntgen av lungene dine. Hilsen lege som tidligere jobbet på lungeavdeling.m

Anonymous poster hash: 7deda...15c

Skrevet

Symptombildet ved en PT avhenger av størrelse, lokalisasjon og grunnsykdom. Om du har smerter og ubehag nå etter lungeprosedyre bør du absolutt ringe legevakt for å få tatt en røntgen av lungene dine. Hilsen lege som tidligere jobbet på lungeavdeling.m

Anonymous poster hash: 7deda...15c

Takk for svar!

Jeg tok to leverbiopsier tirsdag. Har vært tung i pusten siden da, men ikke alvorlig. Tidvis plagsomt, men det hjelper å legge seg ned. Har stivnet veldig i muskulaturen på samme side brystkasse/-rygg, og dette er ubehagelig hele tiden, bortsett fra når jeg ligger på ryggen.

Bør jeg ev. ringe nå eller kan det vente til i morgen synes du? (jeg har jo i så fall hatt det i snart fire dager)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...