Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #1 Skrevet 27. februar 2015 Merker dere forskjell på underlivet før og etter "fødsel"? Anonymous poster hash: 22faa...435
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #2 Skrevet 27. februar 2015 Ja. Det er litt "utvidet". Det skjedde i løpet av graviditetene og har sikkert med tyngdekraften å gjøre. Anonymous poster hash: 9d1fc...882
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #3 Skrevet 27. februar 2015 Nei :-) Anonymous poster hash: 1c9ee...230
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #4 Skrevet 27. februar 2015 Nei Anonymous poster hash: 04bf4...7f5
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #5 Skrevet 27. februar 2015 Nei :-) Anonymous poster hash: 0f490...125
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #7 Skrevet 27. februar 2015 Nei. Anonymous poster hash: 9bfd4...3d6
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #8 Skrevet 27. februar 2015 Nix. Anonymous poster hash: 0e989...d8c
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #9 Skrevet 27. februar 2015 Nei Anonymous poster hash: a92f8...2f3
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #10 Skrevet 27. februar 2015 Nei. Har vært flink med knipeøvelser, så merker forskjell i positiv forstand. Anonymous poster hash: fb137...656
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #11 Skrevet 27. februar 2015 Nei. Anonymous poster hash: f1275...b0e
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #12 Skrevet 27. februar 2015 Nei Anonymous poster hash: 97def...34a
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #13 Skrevet 27. februar 2015 Ja, føler jeg må passe på så jeg ikke tisser når jeg nyser f.eks. Må vel bare knipe og knipe. Anonymous poster hash: ed662...cdd
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #14 Skrevet 27. februar 2015 Nei Anonymous poster hash: ed320...422
MammantilNurket Skrevet 28. februar 2015 #16 Skrevet 28. februar 2015 Merker dere forskjell på underlivet før og etter "fødsel"? Anonymous poster hash: 22faa...435 Ingen forskjell ... Hvorfor skriver du "fødsel"? Jeg har da i aller høyeste grad _født_ et barn
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #17 Skrevet 28. februar 2015 Er dette et trollespørsmål? Nei ( og det vet du vel...) Anonymous poster hash: f6ac3...979
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #18 Skrevet 28. februar 2015 Nei. 3 keisersnitt. Brukte og bruker vaginakuler en gang pr dag. Anonymous poster hash: edb3c...98e
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #20 Skrevet 28. februar 2015 Nei Anonymous poster hash: 51d4a...22a
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #21 Skrevet 17. mars 2015 Nei:) Anonymous poster hash: 2510b...c7c
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #24 Skrevet 17. mars 2015 Nei. Men husker det var litt knipeøvelser som måtte til for å få helt kontroll på strålen etter kateteret.... Anonymous poster hash: 52aeb...06b
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #25 Skrevet 17. mars 2015 Merker dere forskjell på underlivet før og etter "fødsel"? Anonymous poster hash: 22faa...435 Ingen forskjell ... Hvorfor skriver du "fødsel"? Jeg har da i aller høyeste grad _født_ et barn åh hallo!! Kverulant! Anonymous poster hash: 72bea...c96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå