Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #1 Skrevet 27. februar 2015 Selv når det bare er oss to, og vi sitter og ser på film, så må han konstant bråke ! Nyse, hoste, snyte seg, grugle assa, han holder på slik hele tiden! Jeg er den typen man ikke hører noe i fra i det hele tatt, men med han må man nesten ha høy volum, for å høre på tven og ikke han!! Er det flere med menn som er sånn? Anonymous poster hash: 3eaa3...5cd
hysterika Skrevet 27. februar 2015 #2 Skrevet 27. februar 2015 Min mann er ikke sånn. Men mamman min, hun snakker heele tiden! Har tv'n på kjempehøyt, og snakker samtidig. Jeg var helt utslitt etter juleferien. Masse LYD hele tiden!
Øyne som ser!! Skrevet 28. februar 2015 #3 Skrevet 28. februar 2015 Sånn er min også. Host, nys, hikk, rap, gnafse på de der jævla fuglefrøene.
Tired mama Skrevet 28. februar 2015 #4 Skrevet 28. februar 2015 (endret) Jeg hadde blitt gaaaal! Mannen min er langt ifra like bråkete som din, men jeg kan noen ganger høre han puste. Som om han skulle veie 200 kg. Sykt plagsomt, men prøver å holde det inni meg. Han må få lov til å puste stakkars. Er nok meg det er noe galt med som irriterer meg over slike ting. 🙊 Endret 28. februar 2015 av Tired mama
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #5 Skrevet 28. februar 2015 Jeg har en bråkete mann... Han puster høyt, vrir seg i stolen, er mye i bevegelse når han egentlig sitter i ro, blar høylydt i avisa etc. Han klarer ikke å gå stille i dørene (f.eks når andre i familien sover), trappa knirker voldsomt når han går i den. Jeg har ingen problemer med å gå lydløst i den samme trappa. I tillegg snorker han stadig mer... Men jeg er veldig glad i ham altså ;-) Anonymous poster hash: 0713e...41b
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #6 Skrevet 28. februar 2015 Sånn er min også. Host, nys, hikk, rap, gnafse på de der jævla fuglefrøene. Hehe han er ikke tilfeldigvis utenlandsk? Ikke hørt om norske som spiser de fuglefrøene 😂😂😂 min mann er lik Anonymous poster hash: 3e3db...39e
Øyne som ser!! Skrevet 28. februar 2015 #7 Skrevet 28. februar 2015 Sånn er min også. Host, nys, hikk, rap, gnafse på de der jævla fuglefrøene.Hehe han er ikke tilfeldigvis utenlandsk? Ikke hørt om norske som spiser de fuglefrøene 😂😂😂 min mann er lik Anonymous poster hash: 3e3db...39e Han er norsk, men han hadde mange venner som var kosovo-albanere når han var yngre.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #8 Skrevet 28. februar 2015 Min er ikke sånn, heldigvis. Men når han spiser.. heheh det er et eventyr i seg selv Gi mannen din samme mynt tilbake! Nys med vilje, host og kremt og skrem ham med en høy ulyd! Anonymous poster hash: e8619...12c
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #9 Skrevet 28. februar 2015 Min mann er ekstremt bråkete i alt han gjør! Tramper når han går over gulvet, smeller igjen kjøkkenskapsdørene! Vekker barna når han skal på jobb for til og med å ta ut ytterjakka fra garderoben klarer han å gjøre bråkete!! Og så topper han det hele med å SMELLE igjen utgangsdøra! Hjelper ikke hva jeg sier, han klarer ikke å endre seg! Anonymous poster hash: 27cc6...02f
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #10 Skrevet 28. februar 2015 Sånn er min også. Host, nys, hikk, rap, gnafse på de der jævla fuglefrøene.Hehe han er ikke tilfeldigvis utenlandsk? Ikke hørt om norske som spiser de fuglefrøene 😂😂😂 min mann er lik Anonymous poster hash: 3e3db...39e Han er norsk, men han hadde mange venner som var kosovo-albanere når han var yngre. Det forklarer en del 😂😂😂 ps de er veldig gode Anonymous poster hash: 3e3db...39e
Gjest Antarctica Skrevet 28. februar 2015 #11 Skrevet 28. februar 2015 Sånn er min også. Host, nys, hikk, rap, gnafse på de der jævla fuglefrøene. Hahaha! Nå LO jeg høyt!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #12 Skrevet 28. februar 2015 Tja, kroppen hans er til tider stille, men intelligensen er til tider litt fraværende. Satt ved senga til 4-åringen etter et heftig raserianfall og jenta er noen minutter unna å sovne (han visste hva jeg drev på med). Plutselig kommer det en høylytt stemme utenfor døra; " HVA GJØR DUU?". Og der var jammen meg raserianfallet pågang igjen... Trodde jeg skulle kaldkvele ham der og da Anonymous poster hash: 16d95...b74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå