Gå til innhold

Er dette greit, eller er det å invitere til sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig lite erfaren med dating og slikt da jeg kun har vært singel de siste årene, og først nå begynner å se på slikt igjen :P

Saken er at en venninne har en kompis hun mener passer til meg og jeg har rett og slett tenkt å invitere han hit neste uke, se en film eller noe :) Jeg er bare redd det skal bli tolket som noe mer enn det  :P

Jeg har truffet han et par ganger, så han er ikke helt fremmed da :) Også tenker jeg at han kanskje ikke liker meg på den måten og kommer til å takke nei :P

Anonymous poster hash: 4a320...934
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville møttes for en kaffe og kino først. Dette kan virke som en booty call på somme menn...

Anonymous poster hash: 0a5be...b0e

Skrevet

Nå er jeg ute av dette gamet jeg også, men en film betyr da ikke noe mer enn at du har lyst til å bli litt bedre kjent med han?

Hadde jeg vært singel og blitt bedt på film til en jeg kjente lott fra før, hadde jeg ukke trodd det betød sex...

Men kanskje det er for lenge siden jwg var ute på " markedet" 😂😉

Skrevet

Jeg hadde ikke tenkt sex, men jeg er ikke mann heller. Jeg hadde tatt det som at du ønsket å bli bedre kjent.

Anonymous poster hash: 3a759...5a0
Skrevet

Men skal jeg bare spørre han da? :P Altså om film :)

Skrevet

Nei ta en liten tur først, så inviterer du han hjem på film og snacks om du vil.

Anonymous poster hash: d553d...43e

Skrevet

Ville ikke invitert han hjem første gangen, ville heller invitert til en kopp kaffe et sted og sett hvor det førte hen.

Anonymous poster hash: 1e80c...677
Skrevet

Jeg tenkte siden jeg har truffet han et par ganger sammen med venner og at han er en god venn av en venninne så er det "trygt" å ta han hjem?..Altså jeg tror jo aldri at han vil gjøre noe jeg ikke vil, men jeg vil jo ikke gi falske forhåpninger heller :P

Skrevet

Ingen flere synspunkter på dette? :) Jeg er veldig i stuss på hva jeg skal gjøre og hva som er vanlig/stuerent :P

Skrevet

Mer vanlig å invitere med ut å ta en kaffe eller noe.

Ikke rett hjem!

Anonymous poster hash: 1ac19...8fe

Skrevet

Møt han ute en gang først. Hilsen erfaren dater.

Anonymous poster hash: d0737...771

Skrevet

Hvis du inviterer hjem første gang dere skal treffes alene, hadde jeg tenkt at det var mulighet for sex, i hvert fall ;) Selv om jeg er dame! Og for meg høres det ut som en litt rar setting å treffes hjemme for å se en film for å bli bedre kjent - det kan fort bli litt rar stemning i egen stue, og da er det ofte en fordel å være på cafe og kunne prate om det dere ser rundt dere, eller maten i verste fall. Det er også mulig å avslutte et treff på cafe litt kjappere enn hjemme hos deg, hvis det skulle bli nødvendig ;)

Jeg har datet en del for ikke såååå veldig lenge siden, og jeg er ganske sikker på at de aller, aller fleste ville tenke at det var en mulighet for noe mer når man blir invitert hjem. Så ta en tur på cafe først!

Skrevet

Jeg ba han hjem pratet bare vi, men ba han tilbake etter jobb samme dag det endte i sex.

Og blitt mye etter det møtet.

Anonymous poster hash: da11c...e8e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...