Gå til innhold

2xu tights

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de bra? Jeg har veldig slappe lår/rumpe, holder de virkelig ting på plass? Og er det noe varme i dem, til å jogge nå?

Er det andre som har disse egenskapene?

Må kjøpe usett på nett, derfor jeg trenger litt hjelp.

Anonymous poster hash: 13be9...537

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min datter fant kompresjons tights på Stormberg. De kostet 499, men da hun handlet der var det t 5 og betal for 3 på alt i butikken. Så strengt tatt kunne hun fått fem slike for under prisen for en 2xu de hadde rett over gsngen på intersport.

Mannen prøvde tightsen til ungen og han sa den føltes veldig lik ut. Og neste gang han måtte kjøpe skulle han kjøpe slik.

Anonymous poster hash: ab6d7...365

Skrevet

De holder ting på plass. De som er varme heter Thermal i tillegg. De er på salg på XXL denne uka. De vanlige er ikke varme

Anonymous poster hash: 76de8...5b8
Skrevet

De er supre. Men, selv vinter utgaven er tynn. Vær bare obs på at de vanlige er i tillegg gjennomsiktige...

Anonymous poster hash: de3b4...1d7

Skrevet

Takk for alle svar! 

Nå har jeg sett på Stormberg sin. Den har jo en litt annen passform, men ser ok ut. Mye billigere :) Kan dog se ut som den blir litt kort til meg.

Og takk for tips om salg på XXL. De har bare en farge i Thermal, kanskje den bare finnes i svart med hvitt? 

Hadde sett meg ut Svart/Ice Green, men hvis den er kald og gjennomsiktig så spørs det vel... 

HI

Anonymous poster hash: 13be9...537
Skrevet

Tights er kaldt uansett på vinterstid.

Men, skal du ut nå anbefaler jeg vintertights. De er stort sett mer vindtette og har et litt tykkere lag foran på lårene og ned langs baksiden av lårene. Men, hadde jeg vært deg så tror jeg nok jeg hadde tatt meg en tur i butikken og prøvd. Både testet størrelse, men også kjent på tykkelse, noe det er stor forskjell på, 2xu er av de tynneste vinterthigstene.

Vær bare obs på at uansett hvilken du velger, så er de for kalde til å spasere i. Du må få såpass fart at du blir varm i kroppen, for tightsen i seg selv varmer ikke. Den er stort sett ikke tykkere enn en stilongs...

Anonymous poster hash: de3b4...1d7

Skrevet

Kjøp en Rønisch Shape tights i stedet. Vet ikke om de finnes som vintertights, men de holder ting på plass MYE bedre enn 2XU, i alle fall på min slapsete kropp.

Anonymous poster hash: 481e2...d37
Skrevet

De sitter godt, men dårlig kvalitet i forhold til pris. Dessuten er de gjennomsiktige. Trenger du kompresjon ville jeg kikket etter noe annet. Prøver et annet merke neste gang.

Anonymous poster hash: 47183...69e

Skrevet

2XU er ekstremt gjennomsiktige. Jeg har Skins Thermal 400 kompresjonstights og den er kjempegod og ikke gjennomsiktig :)

Anonymous poster hash: a8ca0...e70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...