Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #1 Skrevet 27. februar 2015 Hva har dere gjort i dag og hva gjør dere i kveld? Jeg har drukket to glass vin og spist/spiser smågodt Skal se masse kjekt på tv. Anonymous poster hash: eadcc...185
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #2 Skrevet 27. februar 2015 Ligger på sofaen og ser på tv. Akkurat hatt hjemmelaget pizza og er kjempemett. Kommer sikkert snart til å sovne Anonymous poster hash: 43a63...113
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #3 Skrevet 27. februar 2015 Vært på jobb, hentet i bhg, laget taco og lekt gjemsel og boksen går ute med nabounger ( kjempegøy:). Nå skal jeg dusje, spise godteri å se tv og kose meg. Anonymous poster hash: 7180d...3a3
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #4 Skrevet 27. februar 2015 Jeg stod opp 6.30, dusjet, kledde barna, laget frokost og fikk eldste i Bhg. Dro til den gården vi har andel i og hentet grønnsaker, kastet noe EL-avfall på Elkjøp og var i møte fra 10-12 i forbindelse med noe frivillig arbeid jeg driver med. Spiste lunch der mens minste sov. Dro hjem og matet minste da hun våknet. Skrev handleliste og dro og handlet før jeg hentet eldste i Bhg. Laget middag da jeg kom hjem, fikk i ungene mat, badet og la minste, spillte spill med eldste før tannpuss og eventyr. Da hun var i seng, slang jeg meg på sofaen. Nå skal jeg lese fag i 1 time før jeg legger meg. Det har vært en fin dag! Anonymous poster hash: f282d...3a3
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #5 Skrevet 27. februar 2015 Nå er jeg ikke alene som i "barnefri", men svarer for det I dag har ungene og jeg besøkt min gamle farmor på 98 år Så har vi handlet og spist middag. Så koblet jeg opp min gamle play station og ungene har spilt på den. De skulle egentlig vært i seng nå, men de er i full gang med å vaske og rydde hele kåken. Så jeg lar dem holde på litt til Nå skal jeg legge på nytt sengetøy på sengene deres før de skal i seng. Så skal jeg spise en avocado Livet som alenemor er jaggu spennende innimellom Anonymous poster hash: 81c6e...309
me_87 Skrevet 27. februar 2015 #6 Skrevet 27. februar 2015 Akkurat nå leser jeg første boken av Fifty shades of grey. Likte filmen så da måtte jeg jo nesten lese bøkene også Fikk låne de av en vennine så det var jo veldig greit
februarprins2013 Skrevet 28. februar 2015 #7 Skrevet 28. februar 2015 var hjemme alene i går, og siden det var skrevet da, så svarer jeg jeg så en film, the switch
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå