Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #1 Skrevet 27. februar 2015 Ser for meg at alle andre har mer besøk enn vi har. Mannen ikke fått gode kompiser på nytt sted etter at vi flyttet hit for fem år siden. Jeg har noen venner her fra før, men de kjenner ikke hverandre noe godt. Har besøk på kveldstid kanskje max 1 gang i måneden. Treffes litt oftere med barna da. Også kan jeg alltids dra oftere på besøk på kvelden. Spør jeg så er det ok. Men ingen spør om å komme hit? Drar jeg ut ofte blir mannen sittende alene. Har barn. Og ingen i nærheten til å passe dem midt i uka. Er det kanskje ikke vanlig å dra på besøk til hverandre på kveldstid, i småbarnsperioden? Undrer og undrer. Er det noe galt med oss? Anonymous poster hash: 59d97...c76
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #2 Skrevet 27. februar 2015 Vi får heller ikke ofte besøk eller drar på besøk. Har inntrykk av at det er slik hos de fleste som vi kjenner. I hverdagen har vi nok med unger og jobb. En helg i ny og ne får vi besøk eller vi drar til noen. Er nok ganske vanlig når man har små barn. Anonymous poster hash: 1f398...5cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå