Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #1 Skrevet 27. februar 2015 Jeg blir så skremt av å lese om at underlivet blir ødelagt etter fødsel. At man lekker og at man blir utrolig vid. Flere skriver jo de ikke kan bruke tampong lenger! Jeg har to barn og vet ikke om jeg er sikker på om jeg er ferdig eller ikke. Er det sånn at de fleste merker stor forskjell etter fødsel? Hvor mange fødsler har du hatt, og når merka du mest forandring etter? Anonymous poster hash: ea46a...593
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #2 Skrevet 27. februar 2015 Jeg har bare ett barn, som jeg fødte i seteleie og ble klippet og revnet, men jeg tør å påsta at jeg er helt lik nedentil som før fødselen 😉 Jeg knep masse, vet ikke om det er grunnen. Men om man har født 2-3 barn blir det sikkert litt mer forskjell?? Anonymous poster hash: 4d58f...d66
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #3 Skrevet 27. februar 2015 Jeg har 3 barn. Bruker tamponger slik som før 👍 bruker den blå 😊 Anonymous poster hash: 45f43...15a
HunMedDeBlå Skrevet 27. februar 2015 #4 Skrevet 27. februar 2015 Merker ingen forskjell. Har tre barn. De to siste var store barn.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #5 Skrevet 27. februar 2015 Her er underlivet herpa etter 3 barn, mannen vil ikke ha sex lenger siden jeg er for vid. Venter nr 4 om noen uker, og skal da søke om operasjon. Den erkenorske unnskyldningen om at knipeøvelser skal hjelpe mot alt kjøper jeg ikke, jeg SKAL opereres. Må bruke Tena bind daglig fordi jeg lekker når jeg hoster, løper, nyser, og det spiller ingen rolle at jeg akkurat har vært på do og tisset. I tillegg har kjønnsleppene blitt veldig lange slik at jeg får ordentlig cameltoe. Anonymous poster hash: 915f4...598
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #6 Skrevet 27. februar 2015 Fikk første barn for 5 mnd siden, merker nada forskjell! Heldigvis Har en venninne som ikke kan bruke tampong lenger, og tisser på seg, så det er tydeligvis forskjell på hva som skjer med underlivet etter fødsel... Tror det er viktig med knipeøvelser! Anonymous poster hash: 6e7b9...442
FML Skrevet 27. februar 2015 #7 Skrevet 27. februar 2015 Jeg ligger p kniper nå, 2 år siden nr to kom og samme hvor mye jeg kniper er "fitteringen" Hehe nei da, men den blir ikke så stram som før.ser jeg med speil så er den alltid åpen 0.5-1cm uten å lukke seg helt igjen, når jeg kniper til... Gått al inn for å knipe en time hver dag men ser ikke største forandringene enda... Holdt på siden jul
Rafaella Skrevet 27. februar 2015 #8 Skrevet 27. februar 2015 Jeg ligger p kniper nå, 2 år siden nr to kom og samme hvor mye jeg kniper er "fitteringen" Hehe nei da, men den blir ikke så stram som før.ser jeg med speil så er den alltid åpen 0.5-1cm uten å lukke seg helt igjen, når jeg kniper til... Gått al inn for å knipe en time hver dag men ser ikke største forandringene enda... Holdt på siden jul Sikker på at du kniper riktig, da?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #9 Skrevet 27. februar 2015 Jeg ligger p kniper nå, 2 år siden nr to kom og samme hvor mye jeg kniper er "fitteringen" Hehe nei da, men den blir ikke så stram som før.ser jeg med speil så er den alltid åpen 0.5-1cm uten å lukke seg helt igjen, når jeg kniper til... Gått al inn for å knipe en time hver dag men ser ikke største forandringene enda... Holdt på siden jul Sikker på at du kniper riktig, da? Ja, fått veiledning under og etter begge sv.skap av fysioterapeut og vært med gyn Anonymous poster hash: 6138a...620
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #10 Skrevet 27. februar 2015 Jeg har bare vært gjennom en fødsel da,men er like trang som før. Ble sammen med en mann 6 mnder etter fødselen å han nærmest klaget på at jeg var for trang. Anonymous poster hash: 80d1c...7f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå