Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #1 Skrevet 27. februar 2015 Bare for å ha sagt det; jeg skal ta meg en tur til legen, men jeg vil gjerne høre om noen her inne har opplevd det samme. Etter to langvarige forkjølelser i vinter, mot slutten av svangerskapet, mistet jeg smakssansen. Da den etter langt om lenge kom litt tilbake, smakte alt annerledes, noe det gjør fortsatt. Gulost, iskaffe, knekkebrød, alt har en bismak. I tillegg - beklager ekle detaljer - lukter avføringen min rart, og den lukter stort sett det samme hver dag. Den er også løsere enn før. Jeg klarer ikke å beskrive hverken lukten eller smaken, det er bare annerledes. Kan noen tenke deg hva dette kan komme av? Anonymous poster hash: fbfbd...4dd
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #2 Skrevet 27. februar 2015 Kan det være hormoner som går tilbake etter fødsel? Jeg hadde iallefall en smaksendring i deler av puberteten.. Ingenting som gravid, men fikk en annen endring pga hormoner da:) Anonymous poster hash: 23cb7...d67
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #3 Skrevet 27. februar 2015 Jeg hadde det også sånn etter en kraftig og langvarig forkjølelse/bihulebetennelse en gang. Alt smakte rart i flere uker, det gikk gradvis over, men husker ikke helt hvor lang tid det tok. Antar det har noe å gjøre med at smaks/luktesans var svekket så lenge. Anonymous poster hash: 4cf30...46e
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #4 Skrevet 27. februar 2015 Har du gått mye ned i vekt ? Ofte hvis man raser bed i vekt begynne kroppen å skille ut avdalsstoffer som har samlet seg i fettet via kroppsveske (svette, urin, spurt, magesyre osv) Anonymous poster hash: 2bac2...f30
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #5 Skrevet 27. februar 2015 Har ikke gått ned noe særlig i vekt, nei. Får jo bare tro at det kanskje er som anonym over her sier, at det kan sitte i lenge etter en skikkelig influensa. Men nå har det vart veldig lenge, 13 uker, for å være eksakt.. Anonymous poster hash: fbfbd...4dd
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #6 Skrevet 28. februar 2015 Jeg dytter litt på denne, kanskje noen fler har tips/ide om hva det kan være. Anonymous poster hash: fbfbd...4dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå