Gemini77 Skrevet 27. februar 2015 #26 Skrevet 27. februar 2015 Bruker kun tampong. Orker ikke tanken på bind engang. Bruker kun skinny jeans og bind er ikke helt forenelig med det selv om de er tynne. Blir altfor bevisst at jeg har mensen.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #27 Skrevet 27. februar 2015 Jeg får vondt av tamponger, så det brukes kun ved f.eks bading o.l. Vurderer sterkt å prøve menskopp. Anonymous poster hash: 8926c...ce3
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #29 Skrevet 27. februar 2015 Har bestandig kombinert stringbind og ob hele året utenom på sommeren. Blør en god del, og når en ob er full blir det fort gris til meg. Kunne sikkert brukt truseinnlegg i stede for, men føler ikke det er like sikkert. Har nå bestilt moon cup på ebay og krysser alt jeg har for at den kommer innen neste gang jeg har mens. Gleder meg masse til å prøve den, for det er noe forbanna dritt med vonde ob som popper ut, bind som lukter, risiko for utsøling av klær og sengetøy osv osv.. håper moon cup er løsningen😊 Anonymous poster hash: 5b00d...18d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå