Gå til innhold

Hva er greia med den kjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

som det er bilde av overalt..

Anonymous poster hash: 5eb61...abd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uenighet om fargen. Viste seg at det var skjermene på mobilene som gjengav ulikt.

Anonymous poster hash: b26c1...82c

Skrevet

Uenighet om fargen. Viste seg at det var skjermene på mobilene som gjengav ulikt.

Har ingenting med skjermen å gjøre. :-)

To mennesker kan se på samme skjermen og "se" ulike farger. Har med hvordan hjernen vår tolker lyset på kjolen.

Se feks http://www.wired.com/2015/02/science-one-agrees-color-dress/

Anonymous poster hash: 6cb18...307

Skrevet

Uenighet om fargen. Viste seg at det var skjermene på mobilene som gjengav ulikt. Anonymous poster hash: b26c1...82c

...eh...nei! Folk ser forskjellige farger på kjolen på samme 'avsender'!

Her i huset ser to av oss blå/svart, en ser hvitt/gull og jeg ser lysblå/gull (brun), alt på SAMME bilde på mitt nettbrett!

Anonymous poster hash: 153dc...4d2

Skrevet

Jeg skjønner det ikke. Jeg ser noen bilder av en hvit kjole med gull blonde og noen av en kongeblå kjole med svart blonde. Hvorfor ser jeg noen ganger er farge og andre ganger en annen farge dersom det er det samme bildet?

Skrevet

Vi var fem som samtidig så på det samme bildet på samme telefon. To av fem så blå/sort, tre av fem så gull/hvit.

Anonymous poster hash: 78dc9...874

Skrevet

Haha jeg skjønner det heller ikke! Jeg så en hvit og gull kjole på tlf min, så stilte jeg ned lyset på det svkeste slik at skjermen ble mørk. Når jeg skrudde på lyset igjen var kjolen blå og svart!

Anonymous poster hash: b9921...358

Skrevet

På en nettside endrer kjolen farge mens man sitter og ser på

Anonymous poster hash: c7f2a...df5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...