Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #1 Skrevet 27. februar 2015 Hvordan ser auraen ut? Er det likt hos alle? At det skal se "sånn og sånn"? Anonymous poster hash: f1039...1a0
BareMas Skrevet 27. februar 2015 #2 Skrevet 27. februar 2015 Hos meg opplever jeg det som tunnelsyn og som om man setter en bit sånn frostet papirtape over det jeg prøver å fokusere på. I tillegg får jeg vansker med å sortere tanker og prate.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #3 Skrevet 27. februar 2015 Jeg blir lyssky. Har aura uten den bankende hodepinen og da blir det veldig tungt å holde hodet. Varer ca 1 time. Blir kvalm ved vanlig migrene. Kan bli nummen og vanskelig å snakke Anonymous poster hash: 845ef...697
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #4 Skrevet 27. februar 2015 For meg er det lysshow foran øynene! Du vet når man ser i sånn kaleidoskop? Det begynner med en liten flekk som blir verre og verre innen en halvtime. Til slutt har jeg mistet totalt sidesyn, har kraftig tunellsyn, gjerne verst på et øye. Jeg blir samtidig kraftig kvalm og skjelven, lys og støy sky. Etter en halvtime forsvinner det og hårene reiser seg i nakken mens smertene kommer... Anonymous poster hash: 8377a...c34
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #5 Skrevet 27. februar 2015 Jeg har lysende streker gjerne i sikksakkmønster som starter i utkanten av synsfeltet, gjerne på den ene siden. Man blir blendet som om man har sett på lyset og det "henger igjen" etterpå.. Anonymous poster hash: 3d753...e16
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #6 Skrevet 27. februar 2015 Hos meg opplever jeg det som tunnelsyn og som om man setter en bit sånn frostet papirtape over det jeg prøver å fokusere på. I tillegg får jeg vansker med å sortere tanker og prate. Ok, takk for svar. Jeg blir lyssky. Har aura uten den bankende hodepinen og da blir det veldig tungt å holde hodet. Varer ca 1 time. Blir kvalm ved vanlig migrene. Kan bli nummen og vanskelig å snakkeAnonymous poster hash: 845ef...697 Regnes det å være lyssky som aura? Jeg får i perioder anfall hvor jeg er svimmel, kvalm, lyssky, lydsky og hele kroppen pulserer. Om jeg er i et rom med lys så ser jeg noen ganger noen lysende flekker, men ikke hver gang, men jeg går alltid og legger med på det mørke soverommet. Kan ta 2-4 timer før jeg føler meg bra. Har ikke fått noen dignose. Ikke hodepine. Anonymous poster hash: f1039...1a0
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #7 Skrevet 27. februar 2015 For meg er det lysshow foran øynene! Du vet når man ser i sånn kaleidoskop? Det begynner med en liten flekk som blir verre og verre innen en halvtime. Til slutt har jeg mistet totalt sidesyn, har kraftig tunellsyn, gjerne verst på et øye. Jeg blir samtidig kraftig kvalm og skjelven, lys og støy sky. Etter en halvtime forsvinner det og hårene reiser seg i nakken mens smertene kommer... Anonymous poster hash: 8377a...c34 Lysshow høres ut som det jeg opplever men har ikke lagt merke til om jeg får tunnelsyn fordi jeg lukker øynene og går på soverommet som er mørkt. Jeg har lysende streker gjerne i sikksakkmønster som starter i utkanten av synsfeltet, gjerne på den ene siden. Man blir blendet som om man har sett på lyset og det "henger igjen" etterpå.. Anonymous poster hash: 3d753...e16 Ser ikke sikksakkmønster. Men blir litt blendet ja Anonymous poster hash: f1039...1a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå