Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #1 Skrevet 27. februar 2015 Vil bare si at jeg elsker det! Kjempegøy hver gang, og så mange hyggelige folk vi får bli kjent med. Er ekstra glad i de to homsene, hehe. De virker som to veldig koslige typer, som det nok er gøy å ta seg en fest med. Ser du det? Hvem liker du best? Anonymous poster hash: a3384...d88
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #2 Skrevet 27. februar 2015 Jeg og mannen ser det! Jeg så det en kveld jeg ikke hadde annet å se, og syntes det var koselig. Fikk med mannen neste gang, og nå ser vi det sammen. Liker de to gutta, og også de taxisjåførene. Hylflirer når han ringer på henne med bjelle. Men aller best liker vi Silvia og mannen, for et koselig par! Anonymous poster hash: 8c0ac...901
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #3 Skrevet 27. februar 2015 Liker egentlig de aller fleste av dem jeg. Mange morsomme kommentarer og godt humør på de fleste. Silvia og Jan virker som et snilt ektepar. Diskuterte akkurat dem med broren min, og han sa "de er akkurat slik man håper å få det sammen med noen når man blir gammel". Anonymous poster hash: a3384...d88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå