Gå til innhold

Melkeproduksjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk ikke til amming med nummer 1, og er derfor veldig gira på å få det til nå med nummer 2.

Babyen er 2 uker gammel, og så langt går det helt fint.

Problemet er at jeg er sykt stressa med melkeproduksjonen, er livredd for at det skal plutselig bli tomt.

Har et bryst som har nok melk, og et bryst som nesten ikke har melk.

Spørsmålet mitt: Er det noen grunn til å pumpe brystet/brystene etter hvert måltid for å hjelpe produksjonen, eller vil dette regulere seg selv?

Anonymous poster hash: f9002...f6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du rutine på hvilket bryst du begynner med? Hvis ikke ville jeg prøvd å legge baby til brystet med minst melk først slik at det blir helt tømt. Ellers er det viktig å slappe av! 😀

Skrevet

Hi her

Ja jeg legger han alltid først til brystet som er "slapt og lite", men han må alltod over på det store og melkesprengte brystet etter noen minutter! Han får stimulert det første brystet litt ihvertfall!

Prøver å slappe av og ikke stresse, men er bare redd for at det skal ødelegge mengden melk ...

Anonymous poster hash: f9002...f6f

Skrevet

Jeg pumpa etter hvert måltid så det ble heeeelt tomt. Hadde mye i den ene puppen, og litt i den andre. Uansett hvor mye jeg pumpa og babyen sugde ble det helt tomt i det brystet jeg hadde lite. Ammet på den ene puppen fram til jdg kun hadde halvt måltid. Tok aaalt for mye tid mtp at jeg hadde flere barn, og er en del alene med de. Kuttet ammingen etter ca tre mnd, og har nå kun flaske

Anonymous poster hash: 59225...b3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...